Connected Cars

Μέθοδοι και τακτικές που χρησιμοποιούν οι κλέφτες των connected cars

Τα διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα (connected cars) και ιδιαίτερα όσα χρησιμοποιούν κουμπί για να ξεκινήσουν και όχι κλειδί, αλλά και εκείνα που είναι συνδεδεμένα στο ίντερνετ, αποτελούν στόχο για τους hi-tech κλέφτες αυτοκινήτων.

Οι hi-tech κλέφτες μοιράζονται μεταξύ τους τεχνογνωσία και αποκτούν πρόσβαση σε τεχνολογίες που του βοηθούν να επιτύχουν πιο εύκολα τους κακόβουλους στόχους τους.

Σε πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε σε 1000 άτομα στην Αμερική, το 61% από αυτούς δήλωσαν ότι φοβούνται επιθέσεις στα συστήματα Wi-Fi ή Bluetooth που ενσωματώντουν τα αυτοκίνητά τους.

Αρκετές φορές ίσως να έχουν μεγαλύτερη σημασία το τι πληροφορίες έχεις αποθηκεύσει στα έξυπνα συστήματα του διασυνδεδεμένου αυτοκινήτου σου, παρά η αξία του ίδιου του οχήματς.

Οι ειδικοί σε θέματα ασφάλειας προτείνουν στους κατόχους connected cars να ελέγχουν για τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις του λειτουργικού συστήματος, να ελέγχουν αν τυχόν η εταιρεία τους ανακοίνωσε κάποια ανάκληση συγκεκριμένου μοντέλου αυτοκινήτων και φυσικά να χρησιμοποιούν την κοινή λογική στην καθημερινότητά τους.

Μέθοδοι και τακτικές που χρησιμοποιούν οι κλέφτες connected cars
Car Cloning: Οι κλέφτες εγκαθιστούν ένα ψέυτικο VIN (vehicle identification number) επιτρέποντας στο κλεμμένο αυτοκίνητο να αναγνωρίζεται ως κανονικό και όχι κλεμμένο.
Vehicle Ransom: Κακόβουλοι hackers μπορούν να παρέμβουν στο αυτοκίνητο από απόσταση μέσω ίντερνετ και να απενεργοποιήσουν για παράδειγμα τη μηχανή, ζητώντας λύτρα για την αποκαταστήσουν.
Scanner Boxes: Με ειδικές ηλεκτρονικές συσκευές μπορούν να εισέλθουν στο σύστημα του αυτοκινήτου, να το ξεκλειδώσουν ή και να το βάλουν μπροστά, χωρίς να χρησιμοποιήσουν καν το κλειδί.
Identity Theft: Οι κλέφτες στοχεύουν στα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα μέσα στο αυτοκίνητο, όπως πληροφορίες πιστωτικών καρτών, στοιχεία όπως ΑΦΜ και ΑΜΚΑ αλλά και πληροφορίες πλοήγησης.

Πηγή

Κώστας Βλαχάκης

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ενώ ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 αλλά και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.