Τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα αναμένεται να δημιουργήσουν τεράστια αύξηση στον όγκο των δεδομένων λόγω των αισθητήρων, των συστημάτων υποβοήθησης, των αυτόνομων δυνατότητών τους, καθώς και λόγω των συστημάτων infotainment και πλοήγησης.
Οι διαρκείς ενημερώσεις λογισμικού είναι πολύ πιθανό να γίνουν όλο και πιο συνηθισμένες. Σύμφωνα με τον Martin Booth, Διευθυντή Μάρκετινγκ (για την Αυτοκινητοβιομηχανία) της Western Digital, οι κατασκευάστριες αυτοκινήτων σταδιακά θα χρειάζονται τουλάχιστον επίπεδα terabyte για την αποθήκευση των τοπικών δεδομένων κι ακόμη περισσότερο χώρο στο cloud.
Υπολογίζεται ότι ένα καινούριο αμάξι με δύο κάμερες, 16 αισθητήρες και οδήγηση 2 ώρες τη μέρα, παράγει περίπου 20GB δεδομένων τη μέρα. Κάποια από αυτά στέλνονται στο cloud, αλλά κάποια αποθηκεύονται στην τοπική μνήμη του οχήματος.
Ο Volker Shuman, Ανώτατος Διευθυντής Πωλήσεων αυτοκινήτων της Toshiba Electronics Europe, θεωρεί ότι η μνήμη των αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθεί από 15-25 GB το 2018 σε περισσότερα από 60GB μέχρι το 2025.
Κάποιες εταιρείες, όπως η Ford ετοιμάζουν τα δικά τους data center, αλλά κάποιες άλλες προτιμούν το cloud.
O Martin Booth θεωρεί ότι γενικά ο αποθηκευτικός χώρος θα παίξει μείζον ρόλο στις εφαρμογές IoT γενικότερα κι όχι μόνο στην διασυνδεμένη οδήγηση, ένα γεγονός που όμως, απ’ότι λέει κανείς δεν έχει δώσει την πρέπουσα σημασία.