Η Citroen θέλησε να δείξει ότι περνάει στη φάση της ηλεκτροκίνησης, κάνοντας ηλεκτρική την υπογραφή της εταιρείας δίπλα στο λογότυπο.
Μπορεί να έχει αργήσει λίγο, σε σύγκριση με άλλες εταιρείες, να κάνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά η Citroen θέλησε να δείξει ότι αυτό θα γίνει στο άμεσο μέλλον. Η γαλλική εταιρεία, που είναι μέλος του PSA Group (Peugeot, DS, Opel, Vauxhall οι υπόλοιπες του γκρουπ), έκανε την αρχή με το C5 Aircross SUV Hybrid.
Αυτό αποτελεί ουσιαστικά ετεροθαλή αδερφό των Peugeot 3008 GT Hybrid4 και Opel/Vauxhall Grandland X Hybrid4, ενώ θα ακολουθήσουν άλλα πέντε plug-in μοντέλα μέσα στο 2020, με το επόμενο να αναμένεται στις 27 Φεβρουαρίου, δίχως όμως να γνωρίζουμε ποιο θα είναι αυτό.
Βέβαια, δε θα αργήσει να έρθει και το επόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Citroen, με το C-Zero να είναι η πρώτη απόπειρα, ενώ πρόσφατα έγινε γνωστό ότι θα ακολουθήσει μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση του C4 Cactus το 2021. Μάλιστα, η φίρμα άλλαξε και την υπογραφή της δίπλα στο λογότυπό της, κάνοντάς τη ηλεκτρική, μετατρέποντας το, μετατρέποντας iNSPiReD BY YOU σε INSPIRËD BY YOU ALL.
«Το 2020 η εμφάνιση της διαίρεσης στο e δίνει ένα διπλό νόημα. Επίσης, κοσμεί τα υβριδικά μοντέλα της Citroen. Το INSPIRËD BY YOU ALL ενισχύει την επιθυμία της Citroen να κάνει τα ηλεκτρικά περισσότερο mainstream. Η Citroen έχει κάνει πιο προσιτά τα οχήματα για 100 χρόνια. Το 2020 θα κάνει πιο προσιτά και τα ηλεκτρικά», αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο δελτίο Τύπου των Γάλλων.
Όσον αφορά το C5 Aircross SUV Hubrid, το οποίο ήταν παρόν και στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών (10-18/1), θα είναι διαθέσιμο με πέντε εκδόσεις κινητήρων, δύο βενζίνης και τρεις diesel με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτητων.
Πιο συγκεκριμένα, αυτοί της βενζίνης θα είναι οι 1.2 PureTech με 130 ίππους και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και 1.6 PureTech με 180 ίππους και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (Efficient Automatic Transmission).
Σε ό,τι έχει να κάνει με τους diesel, θα είναι ο 1.5 BlueHDi με 130 ίππους και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ο 1.5 BlueHDi με 130 ίππους και αυτόματο κιβώτιο EAT 8 σχέσεων και ο 2.0 BlueHDi με 180 ίππους και αυτόματο κιβώτιο EAT 8 σχέσεων.
Επιπλέον, το ηλεκτρικό μοτέρ θα αποδίδει 110 ίππους, ενώ η μπαταρία των 13,2 kWh θα προσφέρει αυτονομία για 50 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Τέλος, η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους μπροστινούς τροχούς (Front-Wheel Drive).