Το Citroen e-C4 αποκαλύφθηκε και θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία από τα «αδέρφια» του, στα 350 χιλιόμετρα, και ισχύ 134 ίππους.
Εδώ και αρκετό καιρό ήταν γνωστή η πρόθεση της Citroen να αντικαταστήσει το C4 μ’ ένα ηλεκτρικό crossover. Μάλιστα, πριν από περίπου 2,5 εβδομάδες η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε ότι στις 30 Ιουνίου έρχονται τα αποκαλυπτήρια του e-C4, όπως θα είναι η ονομασία του.
Όπερ και εγένετο, με τη Citroen να ξεκινάει μία νέα εποχή, αυτή της ηλεκτροκίνησης, τη στιγμή που έχει παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο πόλης, το Ami, ένα ηλεκτρικό βαν για διανομές, το e-Jumpy ή αλλιώς το e-Dispatch, και την ηλεκτρική έκδοση του SpaceTourer.
Το e-C4, λοιπόν, μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα e-CMP με τα «αδέρφια» του, όπως είναι τα Peugeot e-2008 και Opel Mokka-e, ενώ έχουν και την ίδια μπαταρία των 50 kWh, την ίδια ισχύ των 134 ίππων και την ίδια μέγιστη ταχύτητα των 150 χλμ./ώρα.
Ωστόσο, το ηλεκτρικό crossover είναι πιο μεγάλο από αυτά και προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία, καθώς μπορεί να καλύψει 350 χιλιόμετρα με μία φόρτιση στον κύκλο WLTP, έναντι 322 και 310 χιλιομέτρων των Mokka-e και e-2008, αντίστοιχα.
Για την ακρίβεια, το e-C4 δίνει τη δυνατότητα για 8% περισσότερη αυτονομία, σε σύγκριση με το ηλεκτρικό της Opel, και 11,4% περισσότερη αυτονομία από αυτό της Peugeot.
Από εκεί και πέρα, δεν έγιναν γνωστές λεπτομέρειες για τη φόρτισή του, αλλά για τις διαστάσεις του και ότι θα είναι πιο ψηλό από το συμβατικό C4, το οποίο αντικαθιστά. Συγκεκριμένα, θα έχει ύψος 1,53 μέτρα (το συμβατικό μοντέλο ήταν 1,49 μ.), ενώ θα έχει μήκος 4,36 μ., πλάτος 1,80 μ. και χώρους αποσκευών 380 λίτρα.
Τέλος, στο εσωτερικό του διακρίνεται η μεγάλη οθόνη στο κέντρο, μία μικρότερη στη θέση του συνοδηγού και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στο ταμπλό, τη στιγμή που υπάρχουν και μπλε λεπτομέρειες στο εσωτερικό, που δείχνουν τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση, όπως είναι και το e στην ονομασία του νέου αυτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου.