Connected Cars

Οι υποδομές φόρτισης σημαντικός φραγμός ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων

Σημαντικό φραγμό στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων αποτελούν οι υποδομές φόρτισης λόγω του υψηλού τους κόστους.

Η ανάπτυξη και επένδυση υποδομών ύψους 2,7 τρισεκατομμυρίων δολαρίων σε παγκόσμιο επίπεδο για τη μελλοντική υποστήριξη των ηλεκτρικών οχημάτων στο μέλλον, ίσως λειτουργεί ανασταλτικά προς το παρόν.

Αυτό συμβαίνει σύμφωνα με την επενδυτική τράπεζα Morgan Stanley, η οποία, σύμφωνα με το Bloomberg, εκτιμά ότι ο κόσμος θα χρειαστεί να δαπανήσει ένα τεράστιο ποσό ύψους 2.7 τρισεκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη της υποδομής, αν πρόκειται να στηρίξει 500 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα.

Αυτό το νούμερο μπορεί να ακούγεται σαν πολλά αυτοκίνητα και φορτηγά, αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο οχήματα στους δρόμους μας αυτή τη στιγμή. Η επέκταση των σημείων φόρτισης αναφέρεται συχνά ως βασικό κίνητρο για την παροχή βοήθειας σε ένα κοινό με μεγάλη ανησυχία για την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων.

Χωρίς μια θέση φόρτισης σε ένα κέντρο της πόλης ή, πιο σημαντικό, δίπλα σε έναν μακρύ και μοναχικό αυτοκινητόδρομο, κανείς δεν θα έπαιρνε ίσως το ρίσκο  και θα αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Με τη σειρά του, αυτό θα καθιστούσε ανίσχυρη ακόμη και τις πιο φιλόδοξες κανονιστικές πιέσεις για να ενθαρρύνουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάσουν ηλεκτρικά οχήματα.

Μέχρι στιγμής, η οικοδόμηση ενός κατάλληλου δικτύου φαίνεται να απαιτεί ιδιωτικές και δημόσιες επενδύσεις. Αυτό το έχουμε ήδη δει, όπως οι Tesla που κατασκευάζει τους δικούς της σταθμούς φόρτισης και την κυβέρνηση των ΗΠΑ, η οποία δεσμεύεται να κατασκευάσει σειρά εθνικών διαδρόμων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε ολόκληρη τη χώρα.

Αυτό θα συνεχίσει να συμβαίνει. Αλλά με ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό πιθανότατα εκεί για τη λήψη αποφάσεων, μπορεί να αναμένουμε να δούμε κάποια πιο πρωτότυπη σκέψη για τους καλύτερους τρόπους για την κατασκευή και τη λειτουργία των σημείων φόρτισης. Όμως κάθε μεγάλη τεχνολογική επανάσταση δεν έρχεται δωρεάν, είτε σε κόστος είτε πολλές φορές σε χρόνο εφαρμογής και εξάπλωσης της ιδέας.

Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και οι καταναλωτές θα επιλέξουν αν αυτό το κόστος επένδυσης την υποδομών για τα ηλεκτρικά οχήματα όσο υψηλό και αν είναι θα δεχτούν να το πάρουν και να το στηρίξουν για να εξαπλωθεί πιο γρήγορα η ηλεκτροκίνηση.

Πηγή

Σταύρος Γεωργιάδης

Πρόσφατα άρθρα

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.