Electric Cars

CEO της Ford για ηλεκτροκίνηση: «Βλέπουμε τους Κινέζους ως τον κύριο ανταγωνιστή»

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Jim Farley λέει ότι οι κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων είναι οι μεγαλύτεροι αντίπαλοι της μάρκας στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και όχι η GM ή η Toyota.

«Βλέπουμε τους Κινέζους ως τον κύριο ανταγωνιστή, όχι την GM ή την Toyota», είπε ο Farley μετά την ομιλία του στο Morgan Stanley Sustainable Finance Summit, προσθέτοντας ότι «oι Κινέζοι θα είναι η κινητήρια δύναμη».

Nα σημειώσουμε πως η Toyota στον τομέα των ηλεκτρικών ηλεκτρικών οχημάτων δεν θριαμβεύει κιόλας, καθώς κατασκευάζει μόνο ένα μοντέλο για τις ΗΠΑ, το bZ4X, ενώ η General Motors δεν έχει ακόμη αυξήσει την παραγωγή των Cadillac Lyriq και GMC Hummer.

Ο Farley ανέφερε τις BYD, Geely, Great Wall, Changan και SAIC ως «νικητές» μεταξύ των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, λέγοντας ότι για να τις κερδίσει, η Ford χρειάζεται ενίσχυση του brand ή χαμηλότερο κόστος:

«Αλλά πώς θα τους νικήσεις στο κόστος αν η κλίμακα τους είναι πέντε φορές μεγαλύτερη από τη δική σου; Οι Ευρωπαίοι άφησαν (Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες) να μπουν – έτσι τώρα πωλούν σε μεγάλο όγκο στην Ευρώπη.»

Kαθώς πιστεύει πως το branding υπάρχει, ο Farley θεωρεί ότι η μείωση του κόστους είναι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσουμε. Για να συμβεί αυτό, η Ford θέλει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο μπαταριών για ηλεκτρικά στο Μίσιγκαν, αξίας 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία CATL. Αυτή η συμφωνία προκάλεσε αντιδράσεις από πολιτικούς όπως ο ηγέτης της πλειοψηφίας των Ρεπουμπλικάνων της Βουλής των Αντιπροσώπων Steve Scalise και ο γερουσιαστής της Φλόριντα Marco Rubio, οι οποίοι ανέφεραν πιθανούς δεσμούς με την Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα.

Το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, το τμήμα Model e EV της Ford σημείωσε ζημίες 722 εκατομμυρίων δολαρίων και η εταιρεία αναμένει ότι τα νούμερα θα πάνε ακόμη πιο χαμηλά, με απώλειες έως και 3 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του έτους. Ωστόσο, σημείωσε καθαρό εισόδημα 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων συνολικά, με τα βενζινοκίνητα να χαρίζουν κέρδη 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η μονάδα επαγγελματικών οχημάτων Ford Pro έκανε 1,36 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η Xiaomi ετοιμάζει ανταγωνιστή του Tesla Model Y που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025

Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…

14/05/2024

Tesla: Ο Elon Musk απέλυσε την ομάδα του Supercharger και τώρα τους προσλαμβάνει ξανά

Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…

14/05/2024

Ford: Φέρεται να μειώνει τις παραγγελίες μπαταριών μετά από απώλειες 100.000 $ ανά ηλεκτρικό το 1ο τρίμηνο

Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…

13/05/2024

BYD Sea Lion 07: Με εξαιρετική ταχύτητα φόρτισης και τιμή από 24.460 €

Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…

13/05/2024

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.