Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Company Jim Farley πιστεύει ότι οι αλυσίδες τροφοδοσίας μπαταριών θα μπορούσαν να σταθούν εμπόδιο στις εταιρείες που θέλουν να γίνουν πλήρως ηλεκτρικές.
Σε μια συνέντευξη στο Yahoo Finance Live από το νέο συγκρότημα παραγωγής BlueOval City της Ford, ο Farley μίλησε για τις προκλήσεις της προμήθειας αρκετών υλικών μπαταριών και της επεξεργασίας τους για την κατασκευή μπαταριών για αυξημένη παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
“Πρώτα από όλα, οι μπαταρίες είναι ο περιορισμός εδώ, δεν θα είναι το εργοστάσιο παραγωγής πίσω μου. Στις μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούμε, τόσο το λίθιο όσο και το νικέλιο είναι πραγματικά τα βασικά προϊόντα που περιορίζουν. Συνήθως τα παίρνουμε από παντού – Νότια Αμερική, Αφρική, Ινδονησία, Νοτιοανατολική Ασία. Θέλουμε να φέρουμε αυτό στη Βόρεια Αμερική, όχι μόνο την εξόρυξη αλλά και την επεξεργασία των υλικών».
Το στέλεχος επεσήμανε ότι τα περισσότερα ακατέργαστα μέταλλα που εξορύσσονται στις Ηνωμένες Πολιτείες αποστέλλονται στην Κίνα για επεξεργασία.
“Η μεγάλη αλλαγή θα είναι όλη αυτή η ικανότητα επεξεργασίας αλλά και εξόρυξης να γίνεται στις ΗΠΑ. Θα είναι μια τεράστια δουλειά, όπως και με τους ημιαγωγούς”, σημείωσε ο Farley.
Μετά την εξαγωγή μιας πρώτης ύλης από τη γη, το υλικό αποστέλλεται στους επεξεργαστές για τον καθαρισμό του ορυκτού, το οποίο στη συνέχεια αποστέλλεται στους παραγωγούς που κατασκευάζουν μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα. Συνολικά, τα ακατέργαστα ορυκτά μπορούν να ταξιδέψουν έως και 50.000 μίλια πριν φτάσουν σε ένα εργοστάσιο μπαταριών.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.