Σίγουρα η εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων είναι ταχύτατη αυτή την εποχή, αλλά αυτό δεν έχει μετουσιωθεί σε μεγάλα ποσοστά πωλήσεων για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η ερώτηση που πρέπει να λυθεί είναι, υπάρχει μικρή ζήτηση λόγω μικρής προσφοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή οι κατασκευαστές περιορίζουν την προσφορά λόγω μικρής ζήτησης;
Όποια και αν είναι η απάντηση σε αυτό το ερώτημα, ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο, ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν διαφημίζονται με την ίδια βαρύτητα που συμβαίνει με τα συμβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και SUV.
Αυτό δεν είναι μόνο μια αυθαίρετη παρατήρηση, αφού σύμφωνα με τα δεδομένα που συνέλεξε το 2015 η Motor Intelligence & CompiTrack, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν τυγχάνουν ισάξιας μεταχείρισης όσον αφορά την διαφήμιση. Για παράδειγμα, η Ford διαφήμισε το Ford Focus με κινητήρα εσωτερική καύσης 4.750 φορές κατά την διάρκεια τηλεοπτικών μεταδόσεων στις ΗΠΑ, ενώ η ηλεκτρική έκδοση του ίδιου αυτοκινήτου έκανε την εμφάνισή της μόνο 200 φορές. Αυτό σημαίνει ότι η Ford έδωσε 24 φορές μεγαλύτερη βαρύτητα στην έκδοση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Πέντε νέα ηλεκτρικά οχήματα με Κινεζική υπογραφή που ξεχωρίζουν
Άλλο ένα παράδειγμα είναι η Mercedes, η οποία “έτρεξε” διαφημίσεις για την C-Class περίπου 1.400 φορές, αλλά δεν έκανε τίποτα για την ηλεκτρική B-Class. Στο ίδιο μοτίβο κινείται και η Nissan, η οποία διαφήμισε το Nissan Sentra 3.500 φορές, σε σύγκριση με το εντυπωσιακό ηλεκτρικό Nissan Leaf που είχε 1.750 διαφημίσεις.
Η Chevrolet έχει εξισορροπήσει λίγο περισσότερο τα πράγματα, με 700 διαφημίσεις για το Cruze Compact και 200 για το Volt extended-range electric concept. Η Volkswagen ήταν η μόνο που ξέφυγε από τον κανόνα, με περισσότερες διαφημίσεις για το ηλεκτρικό Golf.
Όπως δείχνουν τα δεδομένα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν προσπαθούν αρκετά για να πουλήσουν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα. Το πιο πιθανό είναι ότι η ζήτηση θα ήταν μεγαλύτερη αν οι ίδιες το επιθυμούσαν.
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.