Connected Cars

Η Byton θα χρησιμοποιήσει software της BlackBerry για το infotainment

Software της BlackBerry θα χρησιμοποιήσει η κινέζικη Byton για τα συστήματα infotainment των οχημάτων της. Πρόκειται για την πιο πρόσφατη προσπάθεια της BlackBerry να αποκτήσει ένα μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά αυτοκινήτων, ύστερα από την επίσης πρόσφατη συνεργασία της με τη Jaguar Land Rover.

Η Byton θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα BlackBerry QNX συμπεριλαμβανομένου του λειτουργικού συστήματος QNX SDP 7.0 και του λογισμικού Hypervision 2.0. Με δεδομένο ότι οι ανησυχίες σχετικά με την διαδικτυακή ασφάλεια αυξάνονται με την εισαγωγή ολοένα και περισσοτέρων λειτουργιών, η BlackBerry ισχυρίζεται ότι το δικό της λογισμικό απομονώνει κρίσιμες λειτουργίες του οχήματος που σχετίζονται με την ασφάλεια, όταν άλλες λειτουργίες εκτίθενται σε κίνδυνο.

Η Byton στη CES 2018 παρουσίασε το M-Byte concept, ένα πρωτότυπο SUV με μια μεγάλη οθόνη στο ταμπλό, μια οθόνη στο τιμόνι και σύνδεση στο cloud. Μάλιστα, το όχημα θα έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με το smartwatch του οδηγού για να ελέγχει την κατάσταση της υγείας του.

Επιπλέον, στη CES, η Byton επέδειξε και το K-Byte concept, το οποίο φέρει παρόμοια τεχνολογικά χαρακτηριστικά.

Η εταιρεία σκοπεύει να λανσάρει ένα ηλεκτρικό όχημα βασισμένο στο M-Byte concept στην Κίνα μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Το όχημα θα διατεθεί στις αγορές των ΗΠΑ και τις Ευρώπης το 2020. Το 2021 η εταιρεία θέλει να λανσάρει ένα sedan βασισμένο στο K-Byte concept και θα ακολουθήσει κι ένα τρίτο μοντέλο. Για το ζήτημα της αυτόνομης οδήγησης, η Byton συνεργάζεται με την Aurora Innovation.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.