Η BYD παρουσίασε πρόσφατα το ολοκαίνουργιο μοντέλο της Seal που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3 στην Κίνα.
Το αυτοκίνητο βασίζεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα 3.0, όπως το BYD Dolphin και το νέο BYD Yuan Plus. Ωστόσο, φέρνει μια σημαντική νέα τεχνολογία. Το δομικό σύστημα μπαταρίας CTB (cell-to-body).
Το BYD Seal χρησιμοποιεί τέσσερα τμήματα της μπαταρίας BYD Blade (μακριές, κυψέλες μπαταρίας LFP ), οι οποίες όχι μόνο συνδυάζονται χωρίς μονάδες – cell-to-pack (CTP) – αλλά αποτελούν επίσης δομικό στοιχείο ολόκληρου του οχήματος.
Η νέα μπαταρία CTB φέρεται να αυξάνει τη χρήση του όγκου της μπαταρίας κατά 66% και να αυξάνει κατά 50% τη δομική ασφάλεια σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης. Η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος έχει διπλασιαστεί σε σύγκριση με μια συμβατική σχεδίαση, φτάνοντας πάνω από 40.000 Nm/°.
Προκειμένου να αποδείξει την ανθεκτικότητα της μπαταρίας, η BYD έδειξε ένα βίντεο με ένα φορτηγό 50 τόνων να κινείται πάνω από την μπαταρία.
Η χωρητικότητά της φέρεται να είναι 61,44 kWh (έκδοση Standard Range) και 82,56 kWh (έκδοση Long Range), αλλά οι αριθμοί αυτοί δεν είναι επιβεβαιωμένοι.
Όσον αφορά στην τιμολόγηση, το Standard Range, RWD Elite κοστίζει μετά από επιδότηση 31.795 $, το Standard Range RWD Premium 33.738 $, το Long Range RWD 39.266$ και το Long Range AWD Performance 43.300 $.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, περίπου 22.637 μονάδες είχαν προπαραγγελθεί μέσα σε μόλις 7 ώρες μετά την επίσημη κυκλοφορία, με τις παραδόσεις να αναμένεται να ξεκινήσουν σε αρκετούς μήνες.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.