H BYD παρουσίασε επίσημα το σπορ νέο Seal 06 GT στην Κίνα και με τιμές ακόμα χαμηλότερες από αυτές που είχε υποσχεθεί.
Το BYD Seal 06 GT είναι ένα νέο πλήρως ηλεκτρικό hot hatch που βασίζεται στο αυθεντικό Seal fastback sedan, το οποίο παράγεται από το 2022. Αυτό το αυθεντικό BEV πρόσφατα είδε μια ανανέωση του μοντέλου του 2025 για να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3, με τιμή χαμηλότερη κατά 10.000 $ .
Το Seal είναι επίσης βασικό μοντέλο για την επέκταση της BYD στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, καθώς δημιουργεί μια τοπική μονάδα παραγωγής στην Ουγγαρία. Ακούσαμε για πρώτη φορά για την έκδοση GT του Seal από την BYD κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου τον περασμένο Απρίλιο.
Ωστόσο, η BYD το ονόμασε concept Ocean-M και το περιέγραψε ως την τελευταία προσθήκη στη γκάμα BEV της αυτοκινητοβιομηχανίας «Ocean» και το πρώτο ηλεκτρικό hatchback απόδοσης RWD της βιομηχανίας.
Τον Ιούνιο είχαμε ήδη δει το νέο hot hatch προτού η BYD επιβεβαιώσει ότι το επίσημο όνομά του θα είναι Seal 06 GT. Τον Αύγουστο, η BYD άρχισε να δέχεται προπαραγγελίες στην Κίνα, υποσχόμενη ότι το hatchback θα κυκλοφορούσε σε τιμή μεταξύ 150.000 RMB (21.120 $) και 200.000 RMB (28.160 $).
Ωστόσο, η BYD παρουσίασε τώρα επίσημα το Seal 06 GT στην Κίνα σήμερα, ξεκινώντας από MSRP 136.800 RMB (19.260 $).
Η BYD γιόρτασε την κυκλοφορία του Seal 06 GT στην Κίνα στο Weibo σήμερα, χαιρετίζοντάς το ως το «πρώτο GT των νέων». Το hot hatch βρίσκεται στην κορυφή της τελευταίας αρχιτεκτονικής BEV της BYD, της e-Platform 3.0 Evo, η οποία υποστηρίζει τέσσερις διαφορετικές παραλλαγές διαφορετικών σειρών και τιμών.
Το Seal 06 GT έχει μήκος 4.630 χλστ., πλάτος 1.880 χλστ. και ύψος 1.490 χλστ. και μεταξόνιο 2.820 χλστ.. Οι δύο χαμηλότερες επενδύσεις διαθέτουν μπαταρίες λεπίδας LFP σε πακέτο 59,52 kWh, ενώ οι δύο υψηλότερες επιφάνειες είναι εξοπλισμένες με πακέτο 72,96 kWh.
Η BYD λέει ότι η νέα της πλατφόρμα 3.0 Evo 800V επιτρέπει στο Seal 06 GT να επαναφορτίζεται από 30-80% τοις εκατό σε 20-22 λεπτά σε DCFC. Κάθε επένδυση συνοδεύεται επίσης από το έξυπνο πρότυπο ADAS DiPilot της BYD, το οποίο επιτρέπει την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.
Aν και δεν έγινε κάποια αναφορά στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας, είναι σίγουρα πιθανό το νέο hot hatch GT να ακολουθήσει το αρχικό BYD Seal από την Κίνα στις αγορές της ΕΕ.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.