Connected Cars

BYD: Δυνατή η μετάβαση της Κίνας στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2030

Δυνατή είναι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2030 σύμφωνα με τον Πρόεδρο της BYD, μιας εκ των μεγαλύτερων εταιρειών ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα.

Πρόσφατα η κινέζικη κυβέρνηση ανέπτυξε την ιδέα της απαγόρευσης των οχημάτων που καίνε ορυκτά καύσιμα αλλά δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο σχεδιάγραμμα που σχεδιάζει να γίνει αυτό.

Ο Wang Chuanfu, Πρόεδρος της BYD, ανέφερε ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει μέχρι το 2030 καθιστώντας τον έναν από τους πιο επιθετικούς και φιλόδοξους στόχους για μια τόσο σημαντική αγορά όπως η Κίνα.

Ο Wang, μιλώντς σε εκδήλωση στη Shenzhen ανέφερε: “Είμαστε πολύ σίγουροι για όλα τα χρονοδιαγράμματα (για την εξάλειψη των οχημάτων με ορυκτά καύσιμα) και πιστεύουμε ότι θα συμβεί νωρίτερα από το αναμενόμενο. Δεδομένου ότι διάφορες κυβερνήσεις έχουν ανακοινώσει χρονοδιαγράμματα για να σταματήσουν την πώληση οχημάτων με ορυκτά καύσιμα και αυτό ασκεί πίεση σε όλους τους άλλους”.

Να σημειωθεί ότι Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και πρόσφατα η Σκωτία ανακοίνωσαν τις προσπάθειές τους να απαγορεύσουν τα βενζινοκίνητα οχήματα μεταξύ 2030 και 2040.

Άλλες χώρες, όπως η Νορβηγία έχουν ακόμη πιο επιθετικούς στόχους, αλλά προς το παρόν παραμένουν στόχοι.

Όσο για την Κίνα, στα σχέδια της χώρας είναι τα οχήματα με μηδενικούς ρύπους να αντιπροσωπεύουν το 8% των νέων αγορών μέχρι το 2018, το 12% μέχρι το 2020 και το 20% μέχρι το 2025.

Επιπλέον, ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές οχημάτων έχουν κάνει συμφωνίες να παράγουν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα. Αυτές περιλαμβάνουν τις VW, Daimler, Toyota, Ford, Renault-Nissan και GM.

Αντιλαμβανόμαστε βέβαια, ότι αν μια αγορά σαν την Κίνα, η οποία είναι η μεγαλύτερη παγκοσμίως αποφασίσει μια μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, αυτό θα αποτελέσει θανατική ποινή για τα βενζινοκίνητα οχήματα παγκοσμίως.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.