BMW και Mercedes θα δοκιμάσουν συνδρομητικά μοντέλα

Πιλοτικό συνδρομητικό πρόγραμμα φαίνεται ότι θα ξεκινήσουν οι Mercedes και BMW στις ΗΠΑ, ακολουθώντας τα χνάρια των Cadillac, Lincoln, Porsche και Volvo.

Η Mercedes επιβεβαίωσε την έναρξη πιλοτικού συνδρομητικού προγράμματος στις ΗΠΑ το 2018, ενώ η BMW παρόλο που δεν επιβεβαίωσε το ίδιο, ο Bernhard Kuhnt, CEO της εταιρείας για τη Βόρεια Αμερική ανέφερε ότι πιθανότατα θα ξεκινήσει ένα παρόμοιο πρόγραμμα φέτος στις ΗΠΑ.

Η Mercedes ανέφερε ότι το πιλοτικό πρόγραμμα θα την βοηθήσει να αποφασίσει αν ένα συνδρομητικό μοντέλο θα αποδειχτεί μακροπρόθεσμα ωφέλιμο για την εταιρεία.

Τα πιλοτικά συνδρομητικά μοντέλα και των δύο κατασκευαστριών θα πραγματοποιηθούν στις ΗΠΑ, αλλά η Britta Seeger, διευθύντρια παγκοσμίων πωλήσεων της Mercedes δήλωσε ότι θέλουν να δουν την απήχηση του προγράμματος σε διαφορετικές αγορές.

Τα συνδρομητικά προγράμματα που έχουν ήδη λανσάρει άλλες κατασκευάστριες επιτρέπουν στους πελάτες να οδηγούν ένα όχημα καταβάλλοντας μηνιαίο αντίτιμο. Η συνδρομή συνήθως περιλαμβάνει ασφάλιση, συντήρηση, παραλαβή και παράδοση. Οι υπηρεσίες συνήθως επιτρέπουν στους πελάτες να αλλάζουν οχήματά ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Η Mercedes θέλει να μελετήσει πως θα αντιμετωπίσει ζητήματα που μπορεί να προκύψουν με τις συνδρομητικές υπηρεσίες, για παράδειγμα αν ένας πελάτης δεν μπορεί να αλλάξει στο όχημα που έχει ζητήσει.

Να σημειωθεί ότι ήδη η εταιρεία διεξάγει πιλοτικά προγράμματα σε άλλες αγορές, όπως η Γερμανία ή η Smart στην Ιταλία.

Πηγή