BMW i7: Με 536 hp και 480 χλμ αυτονομία το ηλεκτρικό σεντάν;
Close

BMW i7: Με 536 hp και 480 χλμ αυτονομία το ηλεκτρικό σεντάν;

BMW i7

BMW i7

H ΒΜW εργάζεται πυρετωδώς πάνω στην ηλεκτρική έκδοση της 7άρας. Η BMW i7 αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα το 2022 και θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος της Mercedes-Benz EQS.

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες που φέρνει στο φως της δημοσιότητας το βρετανικό περιοδικό Car, το πολυτελές ηλεκτρικό σεντάν θα εφοδιάζεται με μπαταρία 100 kWh ενώ η αυτονομία του θα ξεπερνά τα 480 χιλιόμετρα. Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι η ηλεκτρική 7άρα θα διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής ισχύος 536 hp (399 KW) η οποία θα μεταφέρεται και στους 4 τροχούς.

Οι τιμές αυτές είναι σημαντικά χαμηλότερες από εκείνες που ανέφερε τον περασμένο Απρίλιο το BMWBlog, το οποίο έκανε λόγο για απόδοση 650 hp. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν πρόκειται να συμβεί. Ενδεχομένως η συγκεκριμένη απόδοση να αφορά σε μια ειδική έκδοση που θα φέρει την υπογραφή της BMW M.

Άλλωστε κάτι παρόμοιο είναι πιθανό να συμβεί και με τον άμεσο ανταγωνιστή της, την Mercedes-Benz EQS η οποία μπορεί να κυκλοφορήσει και σε έκδοση AMG με απόδοση που θα ξεπερνά τους 600 hp.

Η ηλεκτρική i7 θα εξοπλίζεται με προηγμένα συστήματα ασφάλειας καθώς επίσης και με τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης, ενώ η επίσημη πρεμιέρα της αναμένεται κάποια στιγμή εντός του 2022.

Για την ιστορία, η Mercedes-Benz EQS οποία αναμένεται να κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της μεταξύ τέλη Αυγούστου και αρχές Σεπτεμβρίου 2021, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για τον Νοέμβρη του 2021.

Σημείωση: H κεντρική φωτογραφία είναι το rendering της BMW i7 που δημοσιεύει το περιοδικό Car.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top