H BMW Group ανακοίνωσε μεγάλο άλμα στις πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων της, με αύξηση 32,4% παγκοσμίως σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι αυτή η θετική τάση αντανακλά την αυξανόμενη απήχηση της σειράς ηλεκτρικών της, η οποία περιλαμβάνει μοντέλα BMW, Mini και Rolls-Royce.
Οι συνολικές παραδόσεις για τη BMW Group έφτασαν τα 586.149 οχήματα, δηλαδή λ ήταν ελαφρώς χαμηλότερες από τον αριθμό του προηγούμενου έτους. Ωστόσο, η εταιρεία γνώρισε αξιοσημείωτη ανάπτυξη στις βασικές αγορές της: η Ευρώπη σημείωσε αύξηση 6,2% και οι Ηνωμένες Πολιτείες κατέγραψαν αύξηση 4,0% στις παραδόσεις. Εξαιρουμένης της Κίνας, η ανάπτυξη του BMW Group διαμορφώθηκε στο εντυπωσιακό 5,9%, υποδηλώνοντας ισχυρή ζήτηση σε διάφορες περιοχές. Το δεύτερο τρίμηνο του 2025 δεν θα είναι τόσο θετικό λόγω των αμερικανικών δασμών.
Τους πρώτους τρεις μήνες του 2025, το BMW Group παρέδωσε 109.516 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως. Αυτή η σημαντική αύξηση ήταν ιδιαίτερα έντονη στην Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυξήθηκαν κατά 64,2%.
Ο Jochen Goller, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW, τόνισε την επιτυχία της «στρατηγικής ανοιχτής τεχνολογίας», σημειώνοντας ότι τα προϊόντα τους προσελκύουν πελάτες σε όλους τους τύπους κινητήρων. Τόνισε συγκεκριμένα τα νέα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα Mini ως βασικούς μοχλούς αυτής της ανάπτυξης. Στην Ευρώπη, ένα στα τρία οχήματα Mini που πωλήθηκαν ήταν πλήρως ηλεκτρικά και στην Κίνα, το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε πάνω από το μισό.
Η ίδια η μάρκα BMW είδε επίσης σημαντική έλξη στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με 520.142 πωλήσεις παγκοσμίως, η BMW παρουσίασε αυξημένες παραδόσεις σε όλες τις περιοχές εκτός της Κίνας, ξεπερνώντας τη συνολική αγορά στην Ευρώπη και αυξανόμενες πωλήσεις στις ΗΠΑ. Οι παγκόσμιες πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων BMW αυξήθηκαν κατά 9,9%, με 86.449 EVs να έχουν παραδοθεί στους πελάτες μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου. Το τμήμα M της εταιρείας, γνωστό για τα οχήματα υψηλών επιδόσεων του, ανέφερε επίσης αύξηση πωλήσεων 5,0%, λόγω της μεγάλης ζήτησης για μοντέλα όπως το sedan BMW M5 και το σπορ αυτοκίνητο M3.
Η μάρκα Mini, η οποία υποβλήθηκε σε ενημέρωση της σειράς προϊόντων πέρυσι, συνέβαλε επίσης σημαντικά στην επιτυχία του EV. Με 64.626 πωλήσεις παγκοσμίως (αύξηση 4,1%), ξεχώρισαν τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας. Το πρώτο τρίμηνο του 2025, τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 35,3% του συνόλου των πωλήσεων Mini.
Το BMW Group φαίνεται να βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει δύο σημαντικά ορόσημα το 2025. Η εταιρεία αναμένει να φτάσει συνολικά τρία εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα (συμπεριλαμβανομένων πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων και plug-in υβριδικών) στο δρόμο από την εισαγωγή των BMW i3 και BMW i8. Η εταιρεία ελπίζει επίσης να παραδώσει 1,5 εκατομμύρια πλήρως ηλεκτρικά οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.