Η BMW, όπως και πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα της solid-state μπαταρίας και να φέρει την τεχνολογία στην αγορά γρηγορότερα από τον ανταγωνισμό.
Ο κατασκευαστής κατέληξε σε συμφωνία με τη Solid Power για την ανάπτυξη μπαταριών στερεάς κατάστασης για αυτοκινητοβιομηχανία. Η εταιρεία συνεργάζεται επίσης με τη Ford για τον ίδιο στόχο.
Η BMW ανακοίνωσε ότι «θα ξεκινήσει την επόμενη φάση κοινής έρευνας και ανάπτυξης» και ότι θέλει να χρησιμοποιήσει πιλοτικές γραμμές παραγωγής κυψελών από τη Solid Power στο δικό της Κέντρο Ικανότητας Κατασκευής Κυψελών, το οποίο άνοιξε πέρυσι.
Σύμφωνα με τον Frank Weber, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου BMW AG, Development,
Η BMW παραμένει προσηλωμένη στην αναζήτηση των πλήρως solid-state μπαταριών, μιας τεχνολογίας που πιστεύουμε ότι έχει σημαντικές δυνατότητες για το μέλλον. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε ακόμη πιο στενά με τη Solid Power και να προσθέσουμε τη δυνατότητα παραγωγής κυψελών στερεάς κατάστασης με βάση τα σχέδια της Solid Power στη δική μας πιλοτική εγκατάσταση. Αναμένουμε ότι αυτή η συμφωνία θα επιταχύνει την εγκατάσταση της σειράς πρωτοτύπων στερεάς κατάστασης και τον αμοιβαίο στόχο των εταιρειών μας να εμπορευματοποιήσουν αυτήν την πολλά υποσχόμενη τεχνολογία κυψελών.
Πριν την έναρξη της λειτουργίας αυτής της πρωτότυπης γραμμής παραγωγής, ο κατασκευαστής θα στείλει πρώτα προσωπικό στο Solid Power για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης δεν θα υπάρχουν στη σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Neue Klasse που θα κάνει το ντεμπούτο της το 2025. Θα τις τροφοδοτεί μια έκδοση Gen6 των μπαταριών ιόντων λιθίου που χρησιμοποιεί στα τρέχοντα ηλεκτρικά της μοντέλα, προσφέροντας 20 τοις εκατό βελτίωση στην ενεργειακή πυκνότητα.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.