Οι πωλήσεις των μοντέλων i3 και i8 για την BMW πάνε πολύ καλά και η εταιρία αναμένει οι παραδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της να υπερβούν τις 20.000 το 1ο τρίμηνο του 2017 και για 1η φορά τις 100,000 μέσα στο 2017.
Οι τωρινές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκίνητων για την BMW αντιπροσωπεύουν μόλις το 3% των συνολικών πωλήσεων της αλλά το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί μελλοντικά.
Οι βασικοί λόγοι για τους οποίους η BMW επενδύει μακροπρόθεσμα στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων πέρα από τις πωλήσεις αφορούν το μάρκετινγκ καθώς οι καταναλωτές επιθυμούν να έχουν επιλογές και η εταιρία ήδη προσφέρει 8 διαφορετικές παραλλαγές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς επίσης το γεγονός ότι η αυτονομία των οχημάτων συνεχώς αυξάνεται.
Η εταιρία άλλωστε συνεχώς επενδύει σε υποδομές φόρτισης οι οποίες σχετίζονται θετικά με τις συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και φαίνεται αποφασισμένη να συναγωνιστεί μέσα στην ταχέως αυτή αναπτυσσόμενη αγορά προσφέροντας περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές.