Παρόλο που η BMW δεν έχει πολλά ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά και κατασκευάζει τις δικές της μπαταρίες, εντούτοις, στοχεύει σε μια δεκαετή προμήθεια κοβαλτίου και λιθίου σαν μέρος της νέας στρατηγικής της.
Τα παραπάνω ανέφερε ο Markus Duesmann, επικεφαλής της εφοδιαστικής αλυσίδας της BMW, στο Frankfurter Allgemeine Zeitung. Ο Duesmann ανέφερε: «Ο στόχος είναι να εξασφαλίσουμε προμήθεια σε επίπεδο ορυχείου για 10 χρόνια. Τα συμβόλαια είναι έτοιμα να υπογραφούν».
Το κοβάλτιο και το λίθιο είναι απαραίτητα για την παραγωγή των μπαταριών ιόντων λιθίου και αν δεν βρεθεί κάποια εναλλακτική άμεσα, η ζήτηση για αυτά τα μέταλλα αναμένεται να εκτοξευτεί καθώς όλο και περισσότερα αυτοκίνητα τα χρησιμοποιούν για τις μπαταρίες τους. Η τιμή του λιθίου υπερδιπλαστιάστηκε την τελευταία δεκαετία, ενώ του κοβαλτίου υπερτριπλασιάστηκε τα τελευταία τρία έτη.
Η BMW δεν είχε πάντως εμβαθύνει στην εφοδιαστική αλυσίδα των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς οι προσπάθειες στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων δεν ήταν ιδιαίτερες. Ήδη όμως έχει κατασκευάσει τα δικά τους μέρη για μπαταρίες για το BMW i3 και διαρκώς επενδύει σε ανταλλακτικά για ηλεκτρικούς κινητήρες και πέρυσι, επένδυσε240 εκατ. δολ. σε ένα νέο κέντρο μπαταριών.
Όμως τώρα εξετάζει το πώς θα λανσάρει μια σειρά νέων, πλήρων ηλεκτρικών οχημάτων, ξεκινώντας με το ηλεκτρικό Mini το 2019.
Η εταιρεία έχει στα σχέδιά της το λανσάρισμα 12 πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2025.