BMW: Ανακαλεί χιλιάδες plug-in υβριδικά (PHEV) λόγω κινδύνου εκδήλωσης φωτιάς στις μπαταρίες
Close

BMW: Ανακαλεί χιλιάδες plug-in υβριδικά (PHEV) λόγω κινδύνου εκδήλωσης φωτιάς στις μπαταρίες

BMW PHEV

BMW PHEV

Σε παγκόσμια ανάκληση 26.900 plug-in υβριδικών (PHEV) αυτοκινήτων προχωρά η BMW καθώς υπάρχει ενδεχόμενο εκδήλωσης φωτιάς στις μπαταρίες τους τις οποίες η εταιρεία προμηθεύεται από την Samsung.

Τα μοντέλα που επηρεάζονται από την ανάκληση είναι: 2-Series Active Tourer, X1, X2, X3, X5, καθώς και εκδόσεις των Σειρών 3, 5, 7. Στην ανάκληση περιλαμβάνονται επίσης το i8 και το Mini Countryman PHEV. Σύμφωνα με το AutoNews τα μοντέλα που ανακαλούνται κατασκευάστηκαν μεταξύ 20 Ιανουαρίου – 18 Σεπτεμβρίου 2020.

Τα περισσότερα από αυτά έχουν διατεθεί στην Ευρώπη, με το 1/3 να βρίσκεται στα χέρια ιδιοκτητών και τα υπόλοιπα σε εκθέσεις αυτοκινήτων.

«Εσωτερική ανάλυση έδειξε ότι σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, κομματάκια μπορεί να έχουν εισχωρήσει στη μπαταρία κατά τη διάρκεια της παραγωγικής διαδικασίας. Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε βραχυκύκλωμα εντός των κυψελών μπαταρίας, το οποίο μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά», αναφέρει η BMW.

Οι τεχνικοί της βαυαρικής μάρκας θα ελέγξουν τα αυτοκίνητα και οι εργασίες επισκευής θα είναι δωρεάν. Ωστόσο μέχρι να ελεγχθούν όλα τα οχήματα που περιλαμβάνονται στην ανάκληση, η εταιρεία εξέδωσε οδηγίες προς τους ιδιοκτήτες ζητώντας τους να μην τα φορτίζουν και να χρησιμοποιούν μόνο τους θερμικούς κινητήρες (ICE).

Οι μπαταρίες που εφοδιάζονται τα συγκεκριμένα οχήματα είναι της Samsung και φαίνεται πως το πρόβλημα δεν εμφανίζεται μόνο στα μοντέλα της BMW, καθώς και άλλες εταιρείες που χρησιμοποιούν μπαταρίες του συγκεκριμένου κατασκευαστή σε plug-in υβριδικά μοντέλα τους, όπως η Ford και η Land Rover προχώρησαν σε ανακλήσεις.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top