Self-Driving

Αυτόνομα οχήματα: Γι’ αυτό πρέπει να έχουν πλαϊνούς καθρέφτες

Ακόμα και τα αυτόνομα οχήματα θα πρέπει να έχουν πλαϊνούς καθρέφτες, αν και δεν έχουν χώρο για οδηγό. Διαβάστε τον λόγο.

Η Nuro είναι μία εταιρεία από την Καλιφόρνια, που ασχολείται με τη ρομποτική και εξελίσσει αυτόνομα οχήματα διανομών. Το πρώτο που έβγαλε στην παραγωγή είναι το R1, το οποίο η φίρμα θέλησε να δοκιμάσει σε κάποιες πόλεις της πολιτείας την προηγούμενη εβδομάδα.

Ωστόσο, όπως φαίνεται σ’ ένα από τα προωθητικά βίντεο της Nuro, ένα αυτόνομο όχημα διανομών της εταιρείας είναι με καθρέφτες και κάπου εδώ έρχεται το ερώτημα γιατί, αφού δεν υπάρχει χώρος για να μπει οδηγός.

Ο λόγος είναι ότι έτσι λένε οι κανονισμοί. Μάλιστα, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Nuro, το αυτόνομο R1 πρώτης γενιάς έπρεπε να έχει κι ένα πλήρως άκαμπτο παρμπρίζ για την προστασία των επιβατών, που δεν έχει, αλλά και να απενεργοποιεί την πίσω κάμερα, όταν οδηγεί προς τα μπροστά, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού, που επίσης δεν έχει.

Όλα αυτά θα πρέπει να υπάρχουν γενικά στα αυτόνομα οχήματα, με εξαίρεση αυτά της Nuro, αφού από τον Φεβρουάριο έλαβε απαλλαγή από τους κανονισμούς, ώστε να μην αναγκάζεται να βάζει χαρακτηριστικά στο R1, τα οποία είναι αχρείαστα.

Μάλιστα, αυτό βοηθάει πολύ τα αυτόνομα οχήματα, με τη Nuro να εξηγεί ότι, με την άρση των κανονισμών, μπορούν να γίνουν πιο στρογγυλά τα άκρα, ώστε το κάθε αυτοκίνητο με αυτόνομη οδήγηση να είναι πιο ασφαλές.

Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο, η προσοχή θα στραφεί στον σχεδιασμό του οχήματος, προκειμένου να είναι πιο ασφαλές για τους πεζούς και τους υπόλοιπους οδικούς χρήστες, ενώ η Nuro έχει αντικαταστήσει το παρμπρίζ μ’ ένα απορροφητικό πρόσκρουσης, το οποίο έχει τη δυνατότητα να μαζευτεί προς τα μέσα σε περίπτωση ατυχήματος.

Έτσι, μένει να δούμε αν θα πάρουν κι άλλες εταιρείες την απαλλαγή από τους κανονισμούς, ώστε να μη χρειάζεται να βάζουν πλαϊνούς καθρέφτες στα αυτόνομα οχήματά τους, τη στιγμή που δεν αποκλείεται να αλλάξουν οι κανονισμοί, ώστε να βγουν νέοι, οι οποίοι θα είναι υπέρ των ανερχόμενων τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης.

Πηγή

Νίκος Τσιώκος

Πρόσφατα άρθρα

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.