H BYD ανακοίνωσε το νέο της σύστημα έξυπνης υποβοηθούμενης οδήγησης που σκοπεύει να ενσωματώσει σε όλα της τα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του BYD Seagull, ενός αυτοκινήτου που κοστίζει μόλις 9.300 $.
To “God’s Eye”, όπως ονομάζεται, είναι το πώς η BYD σχεδιάζει να δώσει σε κάθε αυτοκίνητο που κατασκευάζει μια σουίτα ενεργών συστημάτων ασφαλείας οδηγού, τα οποία μπορούν να ελέγχουν το τιμόνι και την ταχύτητα του αυτοκινήτου σε ορισμένες περιπτώσεις.
Το υψηλότερο επίπεδο, το God’s Eye A (DiPilot 600), χρησιμοποιεί τρεις αισθητήρες LiDAR για να τροφοδοτήσει τις λειτουργίες υποβοηθούμενης οδήγησης. Αυτό είναι το πιο ακριβό σύστημα, επομένως θα είναι διαθέσιμο για χρήση αποκλειστικά στην κορυφαία επωνυμία της BYD, τη Yangwang. Το God’s Eye B (DiPilot 300) χρησιμοποιεί μόνο μία μονάδα LiDar και θα χρησιμοποιηθεί στην ημι-premium μάρκα της BYD, Denza, καθώς και σε κορυφαίες ναυαρχίδες της BYD.
Η πιο ενδιαφέρουσα θα είναι η έκδοση με το χαμηλότερο κόστος το God’s Eye C ή DiPilot 100. Αυτή η έκδοση είναι ένα σύστημα κάμερας και ραντάρ, που αποτελείται από 12 κάμερες (3 κάμερες μπροστινής όψης, 5 κάμερες πανοραμικής θέασης και 4 κάμερες surround-view,) 5 κάμερες με αισθητήρα υπερήχων κυμάτων και ραντάρ1.
Αρχικά θα υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί με τη χαμηλότερη βαθμίδα. Ενώ οι εκδόσεις Α και Β μπορούν να κάνουν NOA (Πλοήγηση σε αυτόματο πιλότο) τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στους δρόμους της πόλης κάνοντας αυτόματα στροφές και εξόδους, η φθηνή βαθμίδα θα μπορεί μόνο σε αυτοκινητόδρομο.
Η BYD λέει ότι σχεδιάζει να προσθέσει τελικά την πλοήγηση στην πόλη στα χαμηλού κόστους μοντέλα της. Επίσης, και οι τρεις παραλλαγές θα συνδεθούν με το DeepSeek, κάτι που θα ενισχύσει τις δυνατότητες AI του αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.