Η Audi φέρεται να σχεδιάζει την περικοπή κόστους 10 δισ. ευρώ μέχρι το 2022 προκειμένου να χρηματοδοτήσει τα ηλεκτρικά οχήματα.
Σύμφωνα με το Reuters, η Audi σκοπεύει να μειώσει κόστη από τον τομέα έρευνας και ανάπτυξης και έτσι θα μπορέσει να εξοικονομήσει χρήματα για να λανσάρει τον στόλο ηλεκτρικών οχημάτων της ενώ ταυτόχρονα διατηρεί το περιθώριο κέρδους της στάσιμο.
Εκτός όμως από το επιχειρηματικό της πλάνο, οι περικοπές κόστους υποδεικνύουν και μια γενικότερη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς είναι πολύ πιθανό να επιβραδυνθεί η έρευνα και ανάπτυξη βενζινοκίνητων και ντιζελοκίνητων μοντέλων.
Να υπενθυμιστεί ότι η μητρική της Volkswagen σκοπεύει να λανσάρει πέντε νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τα επόμενα χρόνια, αρχής γενομένης με το e-tron, ένα ηλεκτρικό SUV, βασισμένο στο concept του e-tron Quattro του 2015.
Ένα δεύτερο ηλεκτρικό SUV θα ακολουθήσει το 2019, το e-tron Sportback και μέχρι το 2025 έχει θέσει ως στόχο το ένα τρίτο των προσφερόμενων μοντέλων της να είναι ηλεκτροκίνητα.
Πάντως το υβριδικό Audi A3 Sportback e-tron μέχρι στιγμής δεν είχε την αναμενόμενη απήχηση, αλλά αυτό αναμένεται να αλλάξει για όλους τους κατασκευαστές γενικότερα.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…
Η Mercedes αποκάλυψε την ηλεκτρική G-Class 2025 – την οποία αποκαλεί «G580 με τεχνολογία EQ»…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.