Close

Η Audi “μαζεύει” λεφτά για την ηλεκτροκίνηση

Η Audi φέρεται να σχεδιάζει την περικοπή κόστους 10 δισ. ευρώ μέχρι το 2022 προκειμένου να χρηματοδοτήσει τα ηλεκτρικά οχήματα.

Audi A3 Sportback e-tron

Σύμφωνα με το Reuters, η Audi σκοπεύει να μειώσει κόστη από τον τομέα έρευνας και ανάπτυξης και έτσι θα μπορέσει να εξοικονομήσει χρήματα για να λανσάρει τον στόλο ηλεκτρικών οχημάτων της ενώ ταυτόχρονα διατηρεί το περιθώριο κέρδους της στάσιμο.

Εκτός όμως από το επιχειρηματικό της πλάνο, οι περικοπές κόστους υποδεικνύουν και μια γενικότερη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς είναι πολύ πιθανό να επιβραδυνθεί η έρευνα και ανάπτυξη βενζινοκίνητων και ντιζελοκίνητων μοντέλων.

Να υπενθυμιστεί ότι η μητρική της Volkswagen σκοπεύει να λανσάρει πέντε νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τα επόμενα χρόνια, αρχής γενομένης με το e-tron, ένα ηλεκτρικό SUV, βασισμένο στο concept του e-tron Quattro του 2015.

Ένα δεύτερο ηλεκτρικό SUV θα ακολουθήσει το 2019, το e-tron Sportback και μέχρι το 2025 έχει θέσει ως στόχο το ένα τρίτο των προσφερόμενων μοντέλων της να είναι ηλεκτροκίνητα.

Πάντως το υβριδικό Audi A3 Sportback e-tron μέχρι στιγμής δεν είχε την αναμενόμενη απήχηση, αλλά αυτό αναμένεται να αλλάξει για όλους τους κατασκευαστές γενικότερα.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top