Για μία ακόμη χρονιά το Business Insider απένειμε στο Audi MMI-Virtual Cockpit τον τίτλο του Infotainment συστήματος του έτους 2017.
Οι φετινοί φιναλίστ περιλάμβαναν τα
-
- Audi MMI-Virtual Cockpit
- Ford SYNC 3-SYNC and MyFord Touch
- General Motors MyLink/IntelliLink/Cue plus OnStar
- Jaguar Land Rover InControl
- Volvo Sensus
Η συνδεσιμότητα, οι εφαρμογές, η ενσωμάτωση του smartphone, η πλοήγηση μέσω GPS και οι λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης έχουν ήδη ξεκινήσει να διαφοροποιούν την εμπειρία της οδήγησης.
Ένα πλήρες σύστημα Infotainment σύμφωνα με το Business Insider θα πρέπει να εκτελεί όλες τις λειτουργίες του, χωρίς να γίνεται παρεμβατικό (δηλαδή να απασχολεί τον οδηγό) με όσο πιο διαισθητική διεπιφάνεια γίνεται.
Η αξιοπιστία, η ευκολία στη χρήση, η ακρίβεια (ειδικά όταν πρόκειται για πλοήγηση) και η δυνατότητα του συστήματος να μην θέτει κανέναν σε κίνδυνο εν ώρα οδήγησης ήταν τα βασικά κριτήρια για την επιλογή του Business Insider.
Το σύστημα της Audi προσφέρει διαχείριση ήχου, παρέχει ακριβή πλοήγηση μέσω Google Maps, έχει ενσωματωμένο Bluetooth και σύνδεση Audi Connect 4G LTE καθώς και εφαρμογές.
Παρόλο που δεν έχει οθόνη αφής, είναι αρκετά εύχρηστο. Η οθόνη αναδύεται από το ταμπλό και ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει είτε knob, είτε πλήκτρα, είτε touchpad για να έχει πρόσβαση στο μενού και στις λειτουργίες.
Σύμφωνα με το Business Insider το σύστημα δουλεύει χωρίς κανένα ελάττωμα, όπως και το 2016, το οποίο μάλιστα δίνει ιδιαίτερα εύσημα στον τρόπο οργάνωσης των πληροφοριών του συστήματος, καθώς ο χρήστης-οδηγός δεν χρειάζεται να παίρνει τα μάτια του από τον δρόμο τόσο συχνά όπως συμβαίνει με τα συστήματα που έχουν οθόνες αφής.
Ιδιαίτερα αναφορά γίνεται στην τεχνολογία του Virtual Cockpit όπου οι ενδείξεις του αυτοκινήτου μετατρέπονται σε μια παραμετροποιήσιμη ψηφιακή οθόνη. Για παράδειγμα, ο οδηγός μπορεί να βλέπει τον χάρτη πλοήγησης και οι ενδείξεις να μεταφερθούν στη γωνία της οθόνης. Κατ’αυτόν τον τρόπο το σύστημα εξασφαλίζει ότι τα μάτια του οδηγού θα βρίσκονται μπροστά και στο κέντρο, αντί για να εναλλάσσονται μεταξύ του δρόμου, της οθόνης του infotainment και των ενδείξεων.
Σύμφωνα με την Audi υπάρχουν τρία προφίλ: Κλασσικό, Infotainment και Σπορ. Το πρώτο διατηρεί την κλασική διάταξη των ενδείξεων μέτρησης, με πρόσθετη πληροφορία συγκεντρωμένη ανάμεσα στο στροφόμετρο και το ταχύμετρο. Το προφίλ Infotainment (που φαίνεται στην παρακάτω εικόνα) δίνει έμφαση στις πληροφορίες και το τρίτο που βρίσκεται στα σπορ Audi είναι πιο κλασικό, δίνοντας έμφαση σε μια βασική διάταξη των ενδείξεων.
Να σημειωθεί ότι στη δεύτερη θέση, βρέθηκε το Volvo Senus.
0 Comments