Close

Η AUDI είναι έτοιμη να παρουσιάσει το πρώτο της αυτοκίνητο παραγωγής

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της AUDI σχετικά με τα αποτελέσματα των πωλήσεων του 2024, ο Διευθύνων Σύμβουλος Gernot Döllner ανακοίνωσε ότι το πρώτο AUDI παραγωγής θα αποκαλυφθεί στο Auto Shanghai.

Η εκδήλωση έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί από τις 25 Απριλίου έως τις 2 Μαΐου, αλλά το ντεμπούτο του αυτοκινήτου θα γίνει στις 23 Απριλίου κατά την πρώτη ημέρα Τύπου. Το όνομα του μοντέλου παραμένει μυστικό, αν και γνωρίζουμε ότι θα είναι μια έκδοση παραγωγής του περσινού concept AUDI E.

Ενώ τα μοντέλα της Audi που γνωρίζουμε έχουν όλους τους τύπους κινητήρων, το AUDI θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Η αδελφή μάρκα δεν είναι μια προσπάθεια μόνο του Ομίλου Volkswagen, καθώς τα αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν μαζί με την τοπική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC. Μετά την κυκλοφορία του πρώτου μοντέλου τον επόμενο μήνα, δύο επιπλέον οχήματα, ένα SUV και ένα Sportback, θα φτάσουν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως φαίνεται στο E concept, το εμβληματικό σήμα Four Rings θα λείπει από αυτά τα αυτοκίνητα, που θα αντικατασταθεί με ένα μεγάλο “AUDI” γραμμένο με κεφαλαία γράμματα.

audi

Εάν το concept είναι κάποια ένδειξη, αυτά τα οχήματα με σήμα AUDI μόνο στην Κίνα θα φαίνονται ουσιαστικά διαφορετικά από τα παγκοσμίως διαθέσιμα μοντέλα της Audi. Μπορούμε να περιγράψουμε καλύτερα το εναρκτήριο όχημα ως ένα μείγμα μεταξύ ενός swoopy Sportback και ενός πιο πρακτικού Avant. Στο εσωτερικό, είναι μια τεράστια οθόνη, με τα φυσικά κουμπιά να περιορίζονται στο ελάχιστο. Ωστόσο, τα πράγματα θα μπορούσαν να αλλάξουν για την έκδοση παραγωγής.

Το E τοποθετείται σε μια νέα Advanced Digitized Platform που αναπτύχθηκε με τη SAIC και είναι ελαφρώς μακρύτερο από το A5 Avant αλλά εξακολουθεί να είναι πιο κοντό από το νέο A6 Avant. Η AUDI λέει ότι χάρη στη σύνδεσή της με τη SAIC, μπόρεσε να μειώσει τον χρόνο ανάπτυξης κατά 30%. Το πρώτο μοντέλο θα είναι πιο ευρύχωρο από τα δύο βαγόνια βενζίνης που αναφέρθηκαν παραπάνω επειδή χρησιμοποιεί μια ειδική ηλεκτρική πλατφόρμα. Το E concept είχε τεράστιο μεταξόνιο 116,1 ιντσών (2950 χιλιοστά), ελαφρώς μακρύτερο από αυτό του A6 Avant.

Μεταξύ των δύο αξόνων, οι μηχανικοί τοποθετούν μια μεγάλη μπαταρία 100 kWh κατάλληλη για εμβέλεια 435 μιλίων (700 χιλιομέτρων), αν και στο αισιόδοξο CLTC. Το concept διέθετε αρχιτεκτονική 800 volt για εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση, που χρειαζόταν 10 λεπτά για να ανανεωθεί η μπαταρία αρκετά για εμβέλεια 230 μιλίων (370 χιλιομέτρων). Η μπαταρία τροφοδοτούσε δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, που αποδίδουν συνδυαστικά 764 ίππους και 590 lb-ft (800 Nm), ιδανικές για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα.

Η AUDI «στοχεύει να προσελκύσει ρητά νέους πελάτες με γνώσεις τεχνολογίας». Αυτά τα τρία αυτοκίνητα δεν θα είναι τα μόνα προϊόντα που προορίζονται μόνο για την Κίνα, καθώς η κορυφαία μάρκα Audi κατασκευάζει και πουλά επίσης τοπικά μια σειρά σεντάν και SUV με μακρύ μεταξόνιο. Το 2024, οι παραδόσεις μειώθηκαν κατά 10,9 τοις εκατό στις 653.016 μονάδες, αλλά και πάλι υπερτριπλάσιος από τον όγκο που παράγεται στις Ηνωμένες Πολιτείες.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top