Το επερχόμενο, πλήρως ηλεκτρικό AUDI E5 Sportback δεν είναι απλώς ένα ακόμη μοντέλο της Audi προσαρμοσμένο για την Κίνα αλλά το ντεμπούτο μοντέλο με το νέο έμβλημα «AUDI».
Αυτή η νέα ταυτότητα της μάρκας απαλλάσσεται από τους εμβληματικούς τέσσερις κύκλους και τη γερμανική κληρονομιά της. Αυτή η επιχείρηση δηλώνει ότι ακολουθεί το σύνθημα «στην Κίνα, για την Κίνα», καλύπτοντας άμεσα τις προτιμήσεις και τις απαιτήσεις της μεγαλύτερης αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο.
Το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών (MIIT) δημοσίευσε την αίτηση έγκρισης τύπου για το E5, δίνοντάς μας μια λεπτομερή εικόνα των προδιαγραφών του αυτοκινήτου ενόψει της επίσημης κυκλοφορίας του στην αγορά στα μέσα του 2025.
Το AUDI E5 Sportback έχει μήκος 4.881 mm, πλάτος 1.960 mm και ύψος 1.479 mm, με μεταξόνιο 2.950 mm. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν επιλογές όσον αφορά την ισχύ, καθώς η AUDI υπέβαλε αίτηση για τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού. Η ισχύς του κινητήρα θα κυμαίνεται από 220 kW έως 300 kW, 386 kW και πολύ ισχυρή 579 kW – αυτή είναι περισσότερη ισχύς από ό,τι έχει να προσφέρει το ευρωπαϊκό Audi e-tron GT S.
Πολλά από τα κρίσιμα εξαρτήματα για αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα προέρχονται από την SAIC και τις θυγατρικές της. Οι ηλεκτροκινητήρες, για παράδειγμα, παράγονται κυρίως από την Huayu Automotive Electric Systems, θυγατρική του SAIC Motor Group. Μόνο η βασική έκδοση του κινητήρα των 220 kW θα προμηθεύεται από την United Automotive Electronic Systems, μια κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει η Bosch.
Το E5 Sportback τροφοδοτείται από μια τριαδική μπαταρία λιθίου-νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) που κατασκευάζεται από την SAIC Power Battery. Πρόκειται για μια ακόμη κοινοπραξία μεταξύ της SAIC Motor και της CATL, ενός από τους κορυφαίους κατασκευαστές μπαταριών στον κόσμο. Το όχημα χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική 800 βολτ και η AUDI ισχυρίζεται ότι το E5 Sportback μπορεί να επιτύχει μέγιστη αυτονομία 770 χλμ. σύμφωνα με τον Κύκλο Δοκιμών Ελαφρών Οχημάτων της Κίνας (CLTC). Ίσως το πιο εντυπωσιακό είναι ότι η εταιρεία δηλώνει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να προσθέσει αυτονομία 370 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά φόρτισης.
Οι καταθέσεις στις ρυθμιστικές αρχές επιβεβαίωσαν επίσης ότι η SAIC Volkswagen Automotive θα κατασκευάζει το E5 Sportback στο εργοστάσιό της Νο. 1 στο Anting της Σαγκάης, το οποίο χρησιμεύει επίσης ως η έδρα της SAIC-VW. Οι εικόνες που συνοδεύουν την κατάθεση δείχνουν ότι το αυτοκίνητο θα διαθέτει μια μονάδα lidar τοποθετημένη πάνω από το μπροστινό παρμπρίζ, η οποία υποδεικνύει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, και θα προσφέρει επιλογή ζαντών 19 ιντσών ή 20 ιντσών.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.