Close

Audi e-tron Sportback: Ποια είναι η τιμή του στην Ελλάδα;

Audi e-tron Sportback

Audi e-tron Sportback

To αμιγώς ηλεκτρικό Audi e-tron Sportback αποτελεί την coupe εκδοχή του άκρως πετυχημένου εμπορικά e-tron και είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Δείτε την τιμή του!

Το Audi e-tron Sportback κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις:

– την 50 quattro, με μπαταρία 71 kWh, αυτονομία 347 χιλιόμετρα και κατανάλωση 21,6-26,3 kWh/100 χλμ. στον κύκλο WLTP.

– την 55 quattro, με μπαταρία 95 kWh, αυτονομία 446 χιλιόμετρα και κατανάλωση 21,9-26 kWh στον WLTP.

Audi e-tron Sportback / charger
Audi e-tron Sportback

Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι ένας σε κάθε άξονα.

Στην έκδοση 50 quattro η απόδοση φτάνει τους 313 ίππους και τα 540 Nm ροπής, ενώ στην 55 quattro η απόδοση αυξάνεται στους 408 ίππους και η ροπή στα 561 Nm.

Οι διαφορές αυτές όπως είναι φυσικό έχουν αντίκτυπο και στις επιδόσεις. Το e-tron Sportback 50 quattro χρειάζεται 6,8 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h, με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 km/h.

Audi e-tron Sportback
Audi e-tron Sportback

Στην περίπτωση του 55 quattro η διαδικασία του 0-100 km/h πραγματοποιείται σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 km/h.

Οι τιμές

Οι τιμές του νέου e-tron Sportback στην έκδοση 50 quattro ξεκινούν από 79.030 ευρώ, ενώ αυτές του 55 quattro από 90.890 ευρώ.

Audi e-tron Sportback
Audi e-tron Sportback

Με την λιανική τιμή προ φόρων να ξεπερνά το όριο των 50.000 ευρώ, το Audi e-tron Sportback, όπως άλλωστε και το e-tron, δεν περιλαμβάνεται στη λίστα με τα επιδοτούμενα ηλεκτρικά μοντέλα.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top