Close

Audi E-Tron S: Ηλεκτρική «εκτόξευση» στους 496 ίππους

Μία εξτρά ώθηση στην απόδοση του E-Tron θέλησε να δώσει η Audi, γι’ αυτό κατασκεύασε τα E-Tron S και E-Tron S Sportback, που φτάνουν μέχρι και 496 ίππους.

Δύο ξεχωριστά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έφερε στο φως η Audi. Η γερμανική φίρμα έχει αρχίσει να μπαίνει στον κόσμο της ηλεκτροκίνητης, όμως αυτό δε σημαίνει ότι θα σταματήσει να φροντίζει για τα μοντέλα υψηλών αποδόσεων και επιδόσεων. Γι’ αυτό, έδωσε μία εξτρά ώθηση στην απόδοση του υπάρχοντος E-Tron.

Η εταιρεία με τα τέσσερα δαχτυλίδια κατασκεύασε τα E-Tron S και E-Tron S Sportback, ώστε να «εκτοξεύσει» τη μέγιστη απόδοση μέχρι τους 496 ίππους και στα 973 Nm ροπής σε Boost Mode, τη στιγμή που τα υπάρχοντα μοντέλα αποδίδουν μέχρι 402 ίππους και 664 Nm ροπή.

Στο Mode νορμάλ οδήγησης, το E-Tron S φτάνει στους 405 ίππους και στα 808 Nm ροπής, αντί 355 ίππων και 561 Nm ροπής των κανονικών εκδόσεων. Όλα τα παραπάνω οφείλονται στην παρουσία ενός τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα στον πίσω άξονα, με αποτέλεσμα τα S μοντέλα να επιταχύνουν από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα και να πιάνουν μέγιστη ταχύτητα τα 210 χλμ./ώρα.

Μάλιστα, όλη τη δουλειά θα την κάνουν οι δύο πίσω κινητήρες, με τον μπροστινό να αναλαμβάνει δράση, όταν ο οδηγός απαιτεί εξτρά απόδοση, ή όταν οι πίσω τροχοί χάσουν πρόσφυση. Όσον αφορά την αυτονομία τους, αυτή δεν έχει γίνει γνωστή, όμως έχουν την ίδια μπαταρία των 95 kWh με τις αρχικές εκδόσεις, η οποία προσφέρει αυτονομία για 400 χιλιόμετρα με μία φόρτιση στον κύκλο WLTP.

Από εκεί και πέρα, η Audi δε θέλησε να διαφοροποιήσει κατά πολύ το E-Tron, πέρα από την απόδοσή του. Ο νέος μπροστινός προφυλακτήρας και ο προεξέχων διαχύτης πίσω είναι οι πιο σημαντικές αλλαγές, ενώ τα φτερά είναι κατά 0,9 ίντσες (23 χιλιοστά) πιο φαρδιά και οι ζάντες είναι 20 ιντσών, με τους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μέχρι 22 ιντσών.

Επίσης, ανάλογα το οδηγικό Mode, το σύστημα του E-Tron S μπορεί να αλλάξει το ύψος μέχρι 3 ίντσες (73 χιλιοστά), τη στιγμή που δεν αλλάζουν και πολλά ούτε στο εσωτερικό του. Το σήμα S κοσμεί την καμπίνα, τα ευπροσάρμοστα σπορ καθίσματα είναι στάνταρ και υπάρχουν σαν επιλογές τα καθίσματα με πιο παχείς βραχίονες και τα κλιματιζόμενα καθίσματα με διάτρητο δέρμα.

Τέλος, να σημειωθεί ότι δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι τιμές από την Audi, αλλά εκτιμάται πως το κόστος θα είναι λίγο παραπάνω από τις υπάρχουσες εκδόσεις.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top