Close

Audi e-tron: Νέα έκδοση με τετρακίνηση και 585 ίππους

Η Audi επέκτεινε τη γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της με την εισαγωγή μιας νέας βασικής έκδοσης του e-tron GT.

Το νέο Audi e-tron GT quattro κάνει την είσοδο στην κατηγορία των premium ηλεκτρικών οχημάτων λίγο πιο ελκυστική για ένα ευρύτερο φάσμα αγοραστών. Προστίθεται στα υπάρχοντα μοντέλα υψηλών επιδόσεων S e-tron GT, RS e-tron GT και RS e-tron GT.

Αυτή η νέα έκδοση του e-tron GT διαθέτει τον λιγότερο ισχυρό κινητήρα της σειράς. Η διάταξη διπλού κινητήρα 370 kW μπορεί προσωρινά να φτάσει τα 430 kW με ενεργοποιημένο το Launch Control. Αυτή η απόδοση τροφοδοτείται από μια μεγάλη μπαταρία με μικτή χωρητικότητα 105 kWh (καθαρή 97 kWh), επιτρέποντας στο e-tron GT quattro να διανύσει έως και 622 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Το νέο Audi είναι αρκετά γρήγορο στην εκκίνηση καθώς μπορεί να επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα όταν χρησιμοποιεί τη λειτουργία Launch Control.

Ο ενσωματωμένος φορτιστής DC επιτρέπει γρήγορη φόρτιση έως και 320 kW. Υπό ιδανικές συνθήκες, το νέο Audi μπορεί να προσθέσει περίπου 285 χλμ. αυτονομίας σε μόλις δέκα λεπτά σε έναν συμβατό σταθμό φόρτισης. Η μπαταρία υψηλής τάσης μπορεί να φορτιστεί σε πλήρη ισχύ σε ένα ευρύτερο εύρος θερμοκρασιών και ο σχεδιαστής διαδρομών e-tron προσφέρει έξυπνη προετοιμασία.

Δεν υπάρχουν πολλές σχεδιαστικές αλλαγές στο e-tron GT quattro. Το όχημα διαθέτει μεγάλους τροχούς, ένα κομψό προφίλ τύπου coupe και ένα μακρύ μεταξόνιο. Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός του, με χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,24 και ελεγχόμενες εισαγωγές αέρα, βοηθά στην απόδοση και στον ελάχιστο θόρυβο οδήγησης. Στο μπροστινό μέρος, μια μαύρη μάσκα τονίζει την ανεστραμμένη μάσκα Singleframe, με φινίρισμα στο χρώμα του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος, ένας κομψός διαχύτης με κάθετα πτερύγια, παρέχει μια ισχυρή οπτική πινελιά.

audi etron

Η τοποθέτηση της μπαταρίας υψηλής τάσης στο κάτω μέρος του αμαξώματος περιλαμβάνει στρατηγικά σχεδιασμένες εσοχές που χρησιμεύουν ως χώροι για τα πόδια, παρέχοντας επιπλέον χώρο για τα πόδια και άνεση σε όλους τους επιβάτες. Ο οδηγός και ο συνοδηγός διαθέτουν σπορ καθίσματα με οκτώ ρυθμίσεις και ενσωματωμένα προσκέφαλα. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων μπορεί να αναδιπλωθεί πλήρως ή εν μέρει, επεκτείνοντας τον χώρο αποσκευών των 405 λίτρων, ενώ ο μπροστινός χώρος αποσκευών των 77 λίτρων προσφέρει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο.

Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης quattro παρέχει βέλτιστη πρόσφυση σε διάφορες συνθήκες οδήγησης, κατανέμοντας γρήγορα τη ροπή κίνησης μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Το σύστημα αναλύει την οδηγική κατάσταση και προσαρμόζει την κατανομή ισχύος μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου για ακριβή έλεγχο. Το νέο Audi e-tron GT quattro είναι επίσης περίπου 30 κιλά ελαφρύτερο από το μοντέλο S, γεγονός που θα πρέπει να βελτιώσει κάπως τη δυναμική του απόδοση και τη συνολική του απόδοση.

Σε αντίθεση με το δίδυμο μοντέλο της Porsche, το Taycan που κατασκευάζεται στο Zuffenhausen, το e-tron GT quattro κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi Bollinger Hofe στο Neckarsulm της Γερμανίας.

audi etron

Το βασικό μοντέλο είναι διαθέσιμο για παραγγελία τώρα, με τιμές που ξεκινούν από 108.900 ευρώ. Αυτό είναι σχεδόν 20.000 ευρώ λιγότερο από το επόμενο της σειράς e-tron GT S.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top