Close

Aston Martin: Στο στόχαστρο οι αγοραστές Tesla που επιζητούν πολυτέλεια

Τους επικείμενους αγοραστές οχημάτων Tesla οι οποίοι επιζητούν πολυτέλεια βάζει στο στόχαστρο η Aston Martin, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας Andy Palmer.

Σε συνέντευξή του στο “Car and Driver”, ο A. Palmer δήλωσε μεταξύ άλλων ότι παρόλο που η Tesla είναι σημαντικός ανταγωνιστής στην αγορά premium έναντι των Daimler, BMW, Audi κλπ, δεν αποτελεί ανταγωνιστή στην αγορά πολυτελείας όπου εντάσσεται η Aston Martin.

«Οι περισσότερο που αγοράζουν ένα Model S, επιλέγουν την full extra έκδοση. Δεν έχουν οικονομικό περιορισμό. Έχουν περιορισμό σχετικά με το τι τους προσφέρεται. Δεν αποτελούν ανταγωνιστή μας. Βλέπουμε αυτούς τους ανθρώπους να αναζητούν κάτι παραπάνω από το Tesla. Αυτός ο πελάτης πιθανότατα δεν ενδιαφέρεται για το Ludicrous mode. Η προσφορά μας θα έχει πολύ αξιόπιστη επιτάχυνση, ίση με μία βενζινοκίνητη Aston Martin, αλλά θα μπορείτε να οδηγήσετε το αμάξι γρήγορα σε όλη τη διαδρομή γύρω από το Nürburgring, χωρίς να ανησυχείτε για τις επιδόσεις του ή μήπως ξεμείνετε από μπαταρία», ανέφερε.

Να σημειωθεί ότι δύο περίπου χρόνια πριν, η Aston Martin ανακοίνωσε την πρώτη της προσπάθεια σε πλήρως ηλεκτρικό όχημα, παρουσιάζοντας το RapidE, ένα πρωτότυπο, το οποίο στην ουσία αποτελεί ένα τροποποιημένο Rapide με ηλεκτρικό κινητήρα.

Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι θα βγάλει το όχημα στην παραγωγή σε περιορισμένο αριθμό 155 κομματιών το 2019. Σύμφωνα με τον Palmer, η εταιρεία έχει λάβει παραγγελίες και για τα 155 οχήματα.

Μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε ακόμη πολλά για το RapidE, αλλά λέγεται ότι θα είναι τετρακίνητο, με αυτονομία μεγαλύτερη των 320 χιλιομέτρων και ισχύ που θα ξεπερνά τους 800 ίππους. Όσο για την τιμή του, αυτή εκτιμάται μεταξύ 200.000 με 250.000 δολαρίων.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top