H Αston Martin έχει καθυστερήσει να μπει στον χορό των ηλεκτρικών οχημάτων, ειδικά μετά την ακύρωση του σεντάν Rapide E πριν την έναρξη της παραγωγής.
Σε μια προσπάθεια να καλύψει τη διαφορά, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία ενώνει τις δυνάμεις της με τη Lucid για να αποκτήσει πρόσβαση στην ηλεκτρική τεχνογνωσία της για μια νέα αποκλειστική πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί σε μεγάλη ποικιλία μελλοντικών μοντέλων. Εκτός από τα σπορ αυτοκίνητα, τα grand tourers και τα SUV, γίνεται λόγος και για ένα hypercar που θα αντικαταστήσει το Valkyrie.
Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υπογράψει μια συμφωνία για μια μακροπρόθεσμη συνεργασία που ορίζει ότι η Aston Martin θα χρησιμοποιεί ορισμένα εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης και μπαταρίας για μια σειρά ηλεκτρικών υψηλών επιδόσεων.
Τα επόμενα πέντε χρόνια, η AM σκοπεύει να δαπανήσει πάνω από 2 δισεκατομμύρια £ (2,54 δισεκατομμύρια δολάρια) για να χρηματοδοτήσει τη “Racing. Green” στρατηγική της. Όλα τα αυτοκίνητα θα προσφέρουν μια επιλογή ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης έως το 2026 και τα βασικά μοντέλα θα γίνουν πλήρως ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Ο πρόεδρος της Aston Martin, Lawrence Stroll, λέει ότι οι μηχανικοί θα κάνουν περισσότερα από το να δανειστούν απλώς την τεχνολογία της Lucid, καθώς ο στόχος είναι να προσαρμόσουν την τεχνολογία στη «στρατηγική υπερπολυτελείας, υψηλής απόδοσης» της μάρκας.
Σο ίδιο δελτίο τύπου αναφέρεται ότι η ξεχωριστή συνεργασία με τη Mercedes θα συνεχιστεί, δίνοντας στην AM πρόσβαση στις τεχνολογίες που θα χρησιμοποιεί σε μελλοντικά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και υβριδικά και ηλεκτρικά.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.