Η Aston Martin δίνει έμφαση στην υβριδική τεχνολογία

Η Aston Martin ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική τεχνολογία, αλλά όχι σε αποκελιστική βάση, με την υπόσχεση ότι κάθε αυτοκίνητο της σειράς θα χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία μέσα σε μια δεκαετία.

«Θα είμαστε 100% υβριδικά μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Andy Palmer στην εφημερίδα Financial Times. Η τεχνολογία έρχεται καθώς οι κυβερνήσεις θέλουν να απαγορεύσουν τις πωλήσεις πιο ρυπογόνων αυτοκινήτων. Η Βρετανία θα απαγορεύσει την πώληση μη υβριδικών αυτοκινήτων από το 2040, ενώ η Γαλλία θα προχωρήσει περαιτέρω και θα απαγορεύσει τελείως την πώληση οποιουδήποτε αυτοκινήτου που περιέχει κινητήρα εσωτερικής καύσης το ίδιο έτος. Οι κατασκευαστές αναπτύσσουν επίσης ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να πληρούν τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανόνες της ποιότητας αέρα και CO2 εκπομπών ρύπων.

Η υπόσχεση της Aston Martin έχει ομοιότητες με αυτή της Volvo, της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία δήλωσε πρόσφατα ότι κάθε αυτοκίνητο που πωλείται από την εταιρεία θα είναι είτε υβριδικό είτε πλήρως ηλεκτρικό από το 2019. Η διαφορά είναι ότι οι πελάτες της Aston θα προσφερθούν αυτοκίνητα με υβριδικό σύστημα ως επιλογή αλλά τα μη υβριδικά οχήματα θα εξακολουθήσουν να είναι διαθέσιμα. Περίπου το ένα τέταρτο των αυτοκινήτων της εταιρείας θα είναι πλήρως ηλεκτρικά – χωρίς βενζινοκινητήρα μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας, δήλωσε ο κ. Palmer.

Η Aston Martin προς το παρόν επικεντρώνεται στην ανανέωση της σειράς των σπορ αυτοκινήτων της, στο λανασάρισμα σαλούν αυτοκινήτων , ένα σπορ αυτοκίνητο με κινηττήρα στο κέντρο για να ανταγωνιστεί Ferrari και ένα SUV μέχρι το 2023. Τουλάχιστον μερικά από αυτά θα έρθουν με την επιλογή της υβριδικής τεχνολογίας, σύμφωνα με τον κ. Palmer. Η Aston θα κατασκευάσει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το σαλούν Rapid-e, το 2019.

Σημαντικό νέο έιναι ότι αντί να αγοράσει ηλεκτρικά συστήματα από τον συνεργάτη τεχνολογίας Daimler, ο οποίος τροφοδοτεί σήμερα τον κινητήρα V8 και κάποια ηλεκτρονικά, η Aston Martin σχεδιάζει να αναπτύξει τα ηλεκτρικά συστήματα οδήγησης από μόνη της. «Γι ‘αυτό κάνουμε τον δικό μας κινητήρα V12. Πιστεύουμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι βασική τεχνολογία και γι ‘αυτό θέλουμε να τα κάνουμε οι ίδιοι. «Η εταιρεία σχεδιάζει να αγοράσει ηλεκτρικά κύτταρα από το εξωτερικό, αλλά έχει φιλοδοξίες να κατασκευάσει τα ίδια τα πακέτα και τους κινητήρες στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το sport-utility vehicle της εταιρείας , με την ονομάσία DBX το οποίο θα κατασκευαστεί το 2019, μπορεί να έρθει εξοπλισμένο με ένα υβριδικό σύστημα στις μεταγενέστερες εκδόσεις του, σύμφωνα με τον Palmer.

Πηγή