Self-Driving

Αριζόνα, η άγρια δύση των αυτόνομων οχημάτων

Το θανατηφόρο τροχαίο με αυτόνομο όχημα της Uber, στο Tempe της Αριζόνα, εγείρει ερωτηματικά σχετικά με την ασφάλεια, τις υποδομές και τη νομοθεσία.

Η Αριζόνα αποτελεί τη γη της Επαγγελίας για τις εταιρείες και τις αυτοκινητοβιομηχανίες που αναπτύσσουν συστήματα αυτόνομης οδήγησης με τον Κυβερνήτη Doug Ducey να έχει υπογράψει εκτελεστική εντολή για την υποστήριξη των δοκιμών αυτόνομων οχημάτων με γνώμονα την “καινοτομία, την οικονομική ανάπτυξη και κυρίως τη δημόσια ασφάλεια”.

Αστυνομία: Δεν ευθύνεται το αυτόνομο όχημα της Uber για το θανατηφόρο τροχαίο

Όταν η Καλιφόρνια απαγόρευσε τις δοκιμές των αυτόνομων ταξί της Uber στο Σαν Φρανσίσκο, ο Κυβερνήτης Ducey είδε μια ευκαιρία την οποία και άρπαξε με στόχο να μετατρέψει την Αριζόνα σε μια ελκυστική πολιτεία για τις εταιρείες που ασχολούνται με την αυτόνομη οδήγηση.

“Η Αριζόνα καλωσορίζει τα αυτόνομα οχήματα της Uber με ανοιχτές αγκαλιές και μεγάλους δρόμους”, έλεγε το 2016 ο Κυβερνήτης Ducey, προσθέτοντας πως “ενώ η Καλιφόρνια βάζει φρένο στην καινοτομία και την αλλαγή με περισσότερη γραφειοκρατία και περισσότερους κανόνες, η Αριζόνα ανοίγει το δρόμο για τις νέες τεχνολογίες και τις νέες επιχειρήσεις”.

Η Αριζόνα είναι μια από τις μόλις τρεις περιοχές των ΗΠΑ όπου οι άνθρωποι μπορούν να καλέσουν ένα αυτόνομο Volvo SUV της Uber στο οποίο υπάρχει οδηγός ασφάλειας, για να πάνε κάπου.

Πρόσφατα μάλιστα η Google Waymo έλαβε άδεια από το αρμόδιο τμήμα μεταφορών της Αριζόνα και πλέον οι πελάτες της έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα πλήρως αυτόνομα minivans Chrysler Pacifica Hybrid, χωρίς να υπάρχει σε αυτά οδηγός ασφάλειας.

Ομάδες που ασχολούνται με θέματα ασφάλειας, όπως το Consumer Watchdog, περιγράφουν την Αριζόνα ως “την άγρια δύση των δοκιμών αυτόνομων οχημάτων”, σημειώνοντας πως ο μόνος λόγος που η Uber και η Google Waymo δοκιμάζουν τα αυτόνομα οχήματά τους είναι επειδή δεν υπάρχει “καμία νομοθετική ρύθμιση”. Προσθέτει δε πως “όταν δεν υπάρχει σερίφης στην πόλη, οι άνθρωποι σκοτώνονται”.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.