Self-Driving

Η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της Apple είναι πίσω από τους ανταγωνιστές

Η Apple είναι, αδιαμφισβήτητα, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής τεχνολογίας στον κόσμο (τουλάχιστον από άποψη ετήσιων εσόδων). Μάλιστα, το περασμένο καλοκαίρι ο κολοσσός του Cupertino έφτασε να αξίζει 1 τρισεκατομμύριο δολάρια (!). Είναι λογικό λοιπόν η εταιρεία να δραστηριοποιείται και στον τομέα της μεγαλύτερης επανάστασης των τελευταίων ετών, της αυτόνομης οδήγησης.

Τους τελευταίους μήνες έχει γίνει πλέον επίσημο πως η Apple ασχολείται με την ανάπτυξη συστημάτων αυτονομίας. Άλλωστε, είναι κάτι που έχει επιβεβαιώσει και ο Tim Cook σε συνέντευξη του. Όμως, παρά το γεγονός πως ο κατασκευαστής “τρέχει” προγράμματα σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση (όπως το πολυφημισμένο Project Titan), εκείνα μάλλον δεν κυλούν με τον ρυθμό που θα έπρεπε. Σύμφωνα με τα ετήσια στατιστικά που δημοσίευσε η κυβέρνηση της Καλιφόρνια, τα αυτόνομα οχήματα της Apple φαίνεται να αποδείχτηκαν τα λιγότερο βελτιωμένα, πάντα σε σχέση με εκείνα των Google Waymo και GM Cruise.

Συγκεκριμένα, οι εφεδρικοί οδηγοί των αυτόνομων μοντέλων του Cupertino έπρεπε να διακόψουν την λειτουργία αυτόματου πιλότου περίπου μια φορά κάθε ένα μίλι (δηλαδή 1.6 χιλιόμετρα). Την ίδια στιγμή, ένα όχημα της Cruise μπορούσε να πλοηγηθεί αυτόνομα για πάνω από 5 χιλιάδες μίλια, ενώ ένα αντίστοιχο της Waymo χρειαζόταν ανθρώπινη παρέμβαση κάθε 11 χιλιάδες μίλια (!), όντας απόλυτος κυρίαρχος στην κατηγορία. Τα στατιστικά φανερώνουν πόσο πίσω βρίσκεται η Apple σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Προφανώς, τα συστήματα αυτονομίας του κατασκευαστή δεν βρίσκονται στο ιδανικό επίπεδο. Αντιθέτως, πρέπει να συγκαταλέγονται στην κατηγορία 1 ή 2 (το πολύ).

Η Apple ισχυρίζεται πως η εικόνα των στατιστικών της τοπικής κυβέρνησης δεν παρουσιάζει την κατάσταση ως έχει. Για παράδειγμα, η αλήθεια είναι πως τα μοντέλα του Cupertino έχουν εμπλακεί σε ελάχιστα τροχαία ατυχήματα, την στιγμή που οι Waymo και Cruise παίρνουν βραβείο… καταστροφής, αφού τα μοντέλα τους έχουν προκαλέσει αμέτρητες ζημιές. Όπως και να έχει, η Apple καλείται να ανεβάσει ρυθμούς και να επενδύσει ακόμα μεγαλύτερα ποσά στα τμήματα αυτόνομης οδήγησης της, αν θέλει να συγκαταλέγεται στους κορυφαίους του τομέα.

Πηγή

Τάσος Νικολακόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.