Electric Cars

Αντιμέτωπη με αγωγές η Hyundai λόγω προβλήματος στη μπαταρία των Kona Electric

Σε δικαστικές περιπέτειες έχει μπλέξει η Hyundai Motor, λόγω του θέματος που έχει προκύψει με την μπαταρία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Kona Electric, οι οποίες σε κάποιες περιπτώσεις προκάλεσαν την εκδήλωση πυρκαγιάς.

Τουλάχιστον 200 άνθρωποι έχουν καταθέσει αγωγή κατά της εταιρείας, ζητώντας την καταβολή αποζημιώσεων για τη μείωση, όπως υποστηρίζουν, της οικονομικής αξίας των ηλεκτρικών οχημάτων τους, αλλά και για άλλες απώλειες, όπως ανέφεραν στο πρακτορείο Reuters δύο δικηγόροι που εκπροσωπούν όσους κατέθεσαν αγωγή.

Η Hyundai προμηθεύεται τις μπαταρίες που χρησιμοποιεί στα ηλεκτρικά της οχήματα από την LG Chem Ltd. Το αυτό ισχύει και για την General Motors, η οποία εσχάτως προχώρησε σε ανάκληση 68.677 ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι ενάγοντες ζητούν μεταξύ άλλων από την Hyundai να προχωρήσει στην αντικατάσταση των μπαταριών στα οχήματα που έχουν ανακληθεί και όχι απλά σε ενημερώσεις λογισμικού.

«Παρόλο που αναγνωρίζει τα ελαττώματα στις μπαταρίες, η εταιρεία σας στηρίζεται σε λάθος πολιτική – την αντικατάσταση λογισμικού, η οποία είναι μια προσωρινή λύση, για να αγοράσει χρόνο», αναφέρουν μεταξύ άλλων στις αγωγές τους.

«Μια μπαταρία που δεν είναι ασφαλής είναι σαν βόμβα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Park Chul-wan που ειδικεύεται στον τομέα των μπαταριών.

Τι λέει η Hyundai

Η Hyundai τοποθετήθηκε επί τους θέματος λέγοντας το εξής: «Παρακολουθούμε συνεχώς την κατάσταση μετά από μια αναβάθμιση του συστήματος διαχείρισης μπαταρίας και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε την ταλαιπωρία των καταναλωτών. Η αυτοκινητοβιομηχανία πιστεύει ότι μόνο κάποια από τα οχήματα έχουν προβλήματα στις μπαταρίες και σε αυτά που συμβαίνει αυτό θα αντικατασταθούν χωρίς επιπλέον χρέωση».

Μέχρι στιγμής η Hyundai έχει προχωρήσει σε ανάκληση περισσότερων από 74.000 Kona Electirc παγκοσμίως, έπειτα από την εκδήλωση πυρκαγιάς σε 16 οχήματα σε Νότια Κορέα, Καναδά και Ευρώπη.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.