Η Alpine έχει σταματήσει να βασίζεται μόνο στην μητρική της, Renault, και έχει υπογράψει συμφωνίες με αρκετούς επενδυτές που είναι πρόθυμοι να χρηματοδοτήσουν τις υψηλές φιλοδοξίες της εταιρείας όσον αφορά τα αυτοκίνητα δρόμου όσο και τη Formula 1.
Συγκεκριμένα για τους αγώνες, η Alpine συνεργάζεται με τη Maximum Effort Investments, συνιδρυτής της οποίας είναι ο ηθοποιός Ryan Reynolds. Η Otro Capital και η RedBird Capital Partners υποστηρίζουν επίσης τις προσπάθειες της F1 της μάρκας.
Όσον αφορά στα αυτοκίνητα δρόμου, μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα κυκλοφορήσουν τουλάχιστον επτά.
Η σκοτεινή εικόνα teaser απεικονίζει το πλήρες χαρτοφυλάκιο. Με χρονολογική σειρά, το A290 έρχεται το επόμενο έτος ως μια σπορ έκδοση του αναγεννημένου Renault 5. Το subcompact hatchback θα ενωθεί ένα χρόνο αργότερα με ένα μεγαλύτερο Crossover GT της κατηγορίας C, ενώ το ηλεκτρικό A110 έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2026 Αργότερα μέσα στη δεκαετία, θα υπάρξει μια roadster έκδοση του ηλεκτρικού A110. Επιπλέον, η Alpine θα ξεσκονίσει το «A310» που χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά το 1984 για ένα νέο ηλεκτρικό τετραθέσιο σπορ κουπέ.
Πιο κοντά στο 2030 θα βρίσκονται μεγαλύτερα μοντέλα της κατηγορίας D/E που θα βρίσκονται στην κορυφή της σειράς. Στην αρχή της χρονιάς, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alpine Laurent Rossi άφησε να εννοηθεί ότι θα είναι SUV που θα ανταγωνιστούν τις Porsche Macan και Cayenne.
Μια παγκόσμια επέκταση σχεδιάζεται από το 2027 όταν η Alpine θα εισέλθει σε νέες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών. Η ραχοκοκαλιά αυτής της πολλά υποσχόμενης σειράς επτά μοντέλων θα είναι το APP – Alpine Performance Platform, αλλά το μέλλον δεν αφορά μόνο τα ηλεκτρικά που κινούνται με μπαταρίες, καθώς η μάρκα επιδιώκει επίσης κινητήρες εσωτερικής καύσης με υδρογόνο.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.