Connected Cars

Η Volvo ριχνει άκυρο στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

H Volvo είναι ο πρώτος μεγάλος κατασκευαστής που θα υιοθετήσει την ηλεκτροκίνηση σε όλα της τα μοντέλα που θα βγουν στην παραγωγή από το 2019 και έπειτα.

Έρχεται το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης;

Στη Volvo το πιστεύουν και δε μένουν μόνο στα λόγια, καθώς όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη 5/7 η εταιρεία, κάθε μοντέλο της που θα βγει στην παραγωγή από το 2019 και έπειτα θα είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρικό κινητήρα!

Συγκεκριμένα, από το 2019 έως και το 2021 η Σουηδική εταιρεία θα παρουσιάσει πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα δύο εκ των οποίων θα προέρχονται από την υπό-μπράντα της, την Polestar, που εστιάζει στα υψηλής απόδοσης μοντέλα της εταιρείας.

Η προϊοντική γκάμα της Volvo θα περιλαμβάνει επίσης υβριδικά μοντέλα “plug-in hybrid” και “mild” hybrid, που θα συνδυάζουν κινητήρες diesel/βενζίνης με ηλεκτροκινητήρες.

Αυτή η ανακοίνωση σημειώνει το τέλος των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν αποκλειστικά κινητήρα εσωτερικής καύσης”, ανέφερε ο πρόεδρος και CEO της Volvo, Håkan Samuelsson.

Η Volvo Cars έχει δηλώσει ότι στα πλάνα της είναι να έχει πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2025. Όταν το είπαμε αυτό, το εννοούσαμε. Και αυτός είναι ο τρόπος που θα το κάνουμε”, πρόσθεσε.

Θυμίζουμε ότι από το 2010 η Volvo έχει περάσει στην ιδιοκτησία της Geely, της μοναδικής αυτοκινητοβιομηχανίας από την Κίνα που παράγει αυτοκίνητα για την αγορά των ΗΠΑ.

Η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, με τις πωλήσεις το 2016 να προσεγγίζουν τα 265.000 οχήματα, τη στιγμή που στην Ευρώπη οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών έφτασαν τις 110.000, σύμφωνα με τα στοιχεία του EV-Volumes.com.

Πηγή 1, 2

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.