H Alfa Romeo Milano, το crossover κατηγορίας Β που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα e-CMP2 με το Jeep Avenger και το Fiat 600, έρχεται να καλύψει ένα κενό στις προσφορές της αυτοκινητοβιομηχανίας.
H νέα Alfa Romeo Milano θα είναι διαθέσιμη είτε ως ηλεκτρικό είτε ως υβριδικό που συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,2 λίτρων, τρικύλινδρο με μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt και 21 κιλοβάτ (28- ιπποδύναμη) ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος στο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Συνολικά, το υβριδικό Milano αποδίδει 136 ίππους.
Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση του subcompact crossover της Alfa φέρει το όνομα “Elettrica” και τροφοδοτείται από μια μπαταρία 54 κιλοβατώρων που επιτρέπει μέγιστη συνδυασμένη αυτονομία 254 μιλίων με πλήρη φόρτιση στον κύκλο WLTP.
Προσφέρονται δύο εκδόσεις του Milano EV. Το βασικό μοντέλο έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων που τοποθετείται μπροστά, ενώ η πιο γρήγορη επένδυση Veloce ανεβάζει την ισχύ στους 240 ίππους, αλλά το αυτοκίνητο παραμένει προσθιοκίνητο. Η Alfa Romeo είπε ότι μια τετρακίνητη έκδοση θα είναι διαθέσιμη κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά μόνο στο υβριδικό.
Εκτός από περισσότερη ισχύ, το Milano Veloce επωφελείται από «εξαιρετικά σπορ» εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές μπάρες, χαμηλότερη ανάρτηση 0,98 ιντσών σε σύγκριση με τη βασική έκδοση, μεγάλα φρένα, ελαστικά υψηλών επιδόσεων 20 ιντσών και την ίδια περιορισμένη ολίσθηση. διαφορικό όπως στο επερχόμενο Abarth 600e.
Η φόρτιση του μικροσκοπικού ηλεκτρικού μπορεί να γίνει από πηγή συνεχούς ρεύματος έως και 100 kW, με την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία να λέει ότι η μετάβαση από το 10% στο 80% της κατάστασης φόρτισης διαρκεί λιγότερο από 30 λεπτά. Εν τω μεταξύ, ο ενσωματωμένος τριφασικός φορτιστής έχει ισχύ 11 kW.
Σχεδιασμένο από το Centro Stile της Alfa Romeo στο Τορίνο της Ιταλίας, το Milano διαθέτει μια μάλλον επιθετική μπροστινή όψη που περιλαμβάνει το λεγόμενο σύστημα προβολέων «3+3» με προσαρμοζόμενα φώτα full LED Matrix. Στην ηλεκτρική έκδοση, η μάσκα διαθέτει το λογότυπο της εταιρείας κομμένο σε αυτό, ενώ η υβριδική έκδοση έχει μια πιο παραδοσιακή μάσκα με τη γραφή της Alfa Romeo.
Το Milano έχει μήκος 164,1 ίντσες, πλάτος 70 ίντσες και ύψος 59 ίντσες. Σε αντίθεση με το Bolt EV, ωστόσο, το Milano θα είναι αυστηρά ευρωπαϊκή υπόθεση, χωρίς σχέδια να φέρει το πολυτελές hatchback στην πολιτεία.
Στο εσωτερικό, η νέα Alfa Romeo διαθέτει δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μία που λειτουργεί ως ψηφιακό πάνελ οργάνων πίσω από το τιμόνι και μια οθόνη αφής που αποτελεί την πύλη στο σύστημα ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου. Το infotainment είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο και παρέχει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για περισσότερους από 600.000 σταθμούς φόρτισης σε όλη την Ευρώπη.
Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται ότι το Milano έχει το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ στην κατηγορία του με 14,1 κυβικά πόδια χώρου φόρτωσης πίσω από τα πίσω καθίσματα. Υπάρχει επίσης μια θήκη αποθήκευσης καλωδίου φόρτισης κάτω από το καπό, μια πίσω κάμερα 180 μοιρών και αισθητήρες παρκαρίσματος γύρω από την περιοχή, καθώς και μια σειρά προηγμένων λειτουργιών υποστήριξης οδηγού που μεταφράζονται σε όχημα με ικανότητα επιπέδου 2.
Στην Ευρώπη, οι πελάτες της Alfa Romeo Milano Elettrica θα λάβουν έναν δωρεάν φορτιστή Wallbox από το Free2Move συν μια e-card που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ανέπαφες πληρωμές σε σταθμούς φόρτισης.
Η τιμολόγηση δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα, αλλά ο επικεφαλής της εταιρείας Jean-Philippe Imparato άφησε να εννοηθεί για την Autocar ότι το Milano θα ξεκινά από περίπου 30.000 € στην Ιταλία.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.