Το ταχύτερο όχημα της Hyundai θα κυκλοφορήσει σύντομα, καθώς η μάρκα επεκτείνει την πλήρως ηλεκτρική N σειρά της.
Το Hyundai IONIQ 6 N θα μπορούσε να είναι το πιο γρήγορο και ισχυρό όχημα Hyundai που έχει υπάρξει ποτέ.
Αφού το πρώτο ηλεκτρικό όχημα N υψηλών επιδόσεων της Hyundai έκανε το ντεμπούτο του στη Βόρεια Αμερική την περασμένη εβδομάδα, η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται σε ένα ακόμα πιο γρήγορο μοντέλο.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, η Hyundai παρουσίασε το IONIQ 5 N του 2025 με νέο μετατροπέα δύο σταδίων, μπαταρία 84 kWh και 641 HP .
Το ηλεκτρικό συνδυάζει την πλατφόρμα E-GMP της Hyundai με την ενσωματωμένη τεχνολογία από τα ηλεκτροκίνητα concept “Rolling Labs”. Με ενεργοποιημένο το N Launch Control και το Grin Boost, το IONIQ 5 μπορεί να επιτύχει 0-60 mph σε περίπου 3,25 δευτερόλεπτα.
Η Hyundai λέει ότι η αυτονομία και η ροπή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αποκαλυφθούν πιο κοντά στην κυκλοφορία. Αν και το IONIQ 5 N αναμένεται να κυκλοφορήσει στους αντιπροσώπους των ΗΠΑ τον ερχόμενο Μάρτιο, η Hyundai φέρεται ήδη να εργάζεται σε ένα IONIQ 6 N ακόμη υψηλότερης απόδοσης.
Σύμφωνα με μια νέα αναφορά από το Australia’s Drive, η Hyundai είναι έτοιμη να επεκτείνει τη γκάμα της με το IONIQ 6 N. Αν και η εταιρεία δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει τα σχέδια, η έκθεση σημειώνει ότι το επόμενο ηλεκτρικό όχημα N είναι υπό ανάπτυξη. Αν όλα πάνε καλά, οι φήμες θέλουν το IONIQ 6 N να βγει στις εκθέσεις έως το 2025.
Η Hyundai έχει ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για την κατασκευή ενός IONIQ 6 εμπνευσμένου από το N με το πρωτότυπο RN22e που παρουσιάστηκε πέρυσι. Το RN22e βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP της Hyundai χρησιμοποιώντας το αμάξωμα του IONIQ 6.
Το IONIQ 6 κάνει το τέλειο μοντέλο επιδόσεων με την κομψή, αεροδυναμική του σχεδίαση. Η Hyundai αναβάθμισε το μοντέλο με αεροκουρτίνες τροχών, πίσω αεροτομή και τεράστιο πίσω diffuser για να βελτιώσει την αεροδυναμική.
Το RN22e διέθετε επίσης το πρώτο σύστημα τετρακίνησης της μάρκας N με ηλεκτρικούς κινητήρες μπροστά και πίσω. Το μοντέλο απόδοσης αποδίδει περίπου 580 HP και μέγιστη ροπή 740 Nm συνδυαστικά.
Αν και αυτό είναι μικρότερο από τον 601 HP του IONIQ 5 N, η έκδοση παραγωγής πιθανότατα θα είναι ακόμα πιο ισχυρή όταν έρθει η ώρα.