Close

Οι 5 τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας

Το αυξημένο ενδιαφέρον για αυτόνομα οχήματα συντελεί στην ανάδειξη πέντε βασικών τάσεων, οι οποίες επηρεάζουν την αυτοκινητοβιομηχανία, σύμφωνα με την έρευνα Automotive Manager της Oliver Wayman.

Αυτές είναι οι εξής: ο αγώνας για τις πατέντες, τα συστήματα υυποβοήθησης του οδηγού, τα big data, τα ηλεκτρικά οχήματα και οι αλλαγές στον τρόπο πώλησης των οχημάτων.

audi-r8

• Ο αγώνας για τις πατέντες: Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι εταιρείες τεχνολογίας έχουν μπει σε μια κούρσα για το ποιος θα πάρει τα πρωτεία στην αυτονομία. Μεταξύ 2012 και 2016 ζητήθηκε κατοχύρωση περίπου 1200 πατεντών με το 1/3 εξ’ αυτών να προέρχεται από εταιρείες τεχνολογίας, με τη Google να έχει τις περισσότερες (221). Ακολουθούν οι Apple, Facebook, Microsoft, Amazon και Uber. Από τις κατασκευάστριες, τα ηνία στην κατηγορία διασυνδεδεμένα και αυτόνομα οχήματα, κρατά η Audi με 223 πατέντες, ακολουθούμενη από την BMW με 198, τη Daimler με 159, τη GM με 141 και τη VW με 75.

• Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης του Οδηγού (ADAS): Τεχνολογίες όπως βοήθεια για να παραμείνει ο οδηγός στον δρόμο, φρενάρισμα σε περίπτωση που κάτι απρόσμενο συμβεί και βοήθεια για το παρκάρισμα, θα βρίσκονται στα μισά αυτοκίνητα παγκοσμίως μέχρι το 2030.

• Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελούν το 30% της παραγωγής αυτοκινήτων μέχρι το 2025. Ωστόσο για να γίνει αυτό, θα πρέπει να ληφθεί η κατάλληλη νομοθεσία και να υπάρξουν οι κατάλληλες υποδομές. Αν κάτι τέτοιο δεν συμβεί, η παραπάνω πρόβλεψη δεν μπορεί να ισχύσει.

• Big Data: Οι εταιρείες αυτοκινήτων θα μπορούσαν να αποκομίσουν 500 με 1000 δολάρια ανά αυτοκίνητο, αναλύοντας και βελτιστοποιώντας εμπορικά πρότυπα με big data. Στο σημείο αυτό, φαίνεται ότι οι μη παραδοσιακοί παίχτες, οι οποίοι όμως εξειδικεύονται στα big data, είναι έτοιμοι να αδράξουν την ευκαιρία και να μπουν στο παιχνίδι.

• Αλλαγές στον τρόπο πωλήσεων αυτοκινήτων: Σύμφωνα με την έκθεση, θα πρέπει να αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική των αυτοκινήτων με διαφόρους τρόπους, όπως για παράδειγμα η μείωση του κόστους διανομής.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top