Η Opel παρουσίασε ένα πρωτότυπο όχημα με την ονομασία Frontera Gravel, μια ενισχυμένη έκδοση του νέου ηλεκτρικού SUV Frontera.
Το Frontera Gravel, μια μοναδική σχεδιαστική μελέτη, σίγουρα μοιάζει με έναν off-road εξερευνητή. Η ομάδα σχεδιασμού της Opel στο Ρούσελσχαϊμ της Γερμανίας συνεργάστηκε με τις εταιρείες βελτίωσης μηχανοκίνητου αθλητισμού BlackFish και XS, αντλώντας έμπνευση από αυτό που αποκαλούν «κοινότητα ενθουσιωδών». Το αποτέλεσμα είναι ένα Frontera που διαθέτει μια συλλογή εξοπλισμού που φωνάζει «άγρια φύση».
Στην κορυφή, μια σχάρα οροφής Thule Canyon XT είναι έτοιμη για επιπλέον φορτίο, πλαισιωμένη από βοηθητικά φώτα LED. Ένα μπροστινό βαρούλκο προσθέτει μια πινελιά σοβαρής δυνατότητας ανάκτησης, ενώ ένα πλαϊνό κουτί αποθήκευσης και ακόμη και διακοσμητικές ράγες χιονιού τοποθετημένες στις πίσω κολόνες ολοκληρώνουν την περιπετειώδη αισθητική. Ολόκληρο το όχημα είναι τυλιγμένο σε ματ φινίρισμα Desert Stone, σε αντίθεση με ένα μαύρο καπό και οροφή, με έντονες πορτοκαλί πινελιές που ξεχωρίζουν στις προστατευτικές ποδιές, τα καλύμματα καθρεπτών και τα λογότυπα.
Αυτό το στιβαρό Frontera κινείται πάνω σε ζάντες Borbet CWE 16 ιντσών, οι οποίες φέρουν ογκώδη ελαστικά παντός εδάφους BFGoodrich. Αυτά ενισχύουν την οπτική ανθεκτικότητά του και υπόσχονται επίσης λίγο καλύτερη πρόσφυση σε περίπτωση που ο οδηγός βγει σε χωματόδρομους.
Στο εσωτερικό, το θέμα συνεχίζεται με καθίσματα από μικροΐνες με ασορτί πορτοκαλί λεπτομέρειες και μαύρη επένδυση οροφής, με στόχο μια πιο στιβαρή και λειτουργική ατμόσφαιρα καμπίνας. Η Opel θέλει σαφώς οι πιθανοί πελάτες να φανταστούν μια πιο τολμηρή πλευρά του Frontera, ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου σχεδιασμένου για καθημερινή πρακτικότητα αλλά με όραμα για αποδράσεις το Σαββατοκύριακο.
Κάτω από όλα τα εκτός δρόμου εξαρτήματα, ωστόσο, το Frontera Gravel μοιράζεται τα θεμέλιά του με το στάνταρ Frontera Electric. Αυτό σημαίνει σύστημα κίνησης στους εμπρός τροχούς. Ενώ η Opel υποδηλώνει ότι το πρωτότυπο μπορεί να αντιμετωπίσει «περιπέτειες σε ήπιους δρόμους», επικαλούμενη το χαμηλό κέντρο βάρους του και την άμεση απόδοση ροπής που χαρακτηρίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η έλλειψη τετρακίνησης μπορεί να προκαλέσει αντιδράσεις στους σοβαρούς λάτρεις των εκτός δρόμου.
Η πιο ισχυρή έκδοση του Frontera Electric παραγωγής, στην οποία βασίζεται αυτή η ιδέα, διαθέτει έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα που παράγει 115 κιλοβάτ (ισοδύναμο με 154 ίππους) και τροφοδοτείται από μια μπαταρία 54 kWh. Αυτό το σύστημα έχει ονομαστική αυτονομία έως και 400 χλμ. με μία μόνο φόρτιση.
Η Opel δεν έχει υποδείξει άμεσα σχέδια για την τοποθέτηση συστήματος τετρακίνησης στο Frontera. Αυτό θα μπορούσε εύκολα να επιτευχθεί με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, μια λύση που συναντάται και σε άλλα οχήματα Stellantis, όπως το Jeep Avenger 4Xe και η Alfa Romeo Junior Ibrida Q4.
Το πρωτότυπο Frontera Gravel θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στις 30 Μαΐου στην εκδήλωση XS Carnight στο Wörthersee της Αυστρίας. Ενώ επίσημα είναι ένα αυτοκίνητο επίδειξης, η Opel φαίνεται να ενδιαφέρεται πραγματικά να μετρήσει την αντίδραση του κοινού. Η Rebecca Reinermann, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Opel και της Vauxhall, δήλωσε ότι το πρωτότυπο «κατασκευάστηκε για να πυροδοτήσει τη βάση των θαυμαστών μας και να δοκιμάσει τη ζήτηση για ένα πιο τολμηρό, πιο στιβαρό Frontera».
Αν ο ενθουσιασμός είναι αρκετά έντονος, θα μπορούσε να προκύψει μια έκδοση παραγωγής, προσφέροντας ενδεχομένως ένα κομψό, περιπετειώδες ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να ανταγωνιστεί άλλα μικρά SUV με στιβαρή εμφάνιση, όπως οι επερχόμενες πιο σκληροτράχηλες εκδόσεις του Dacia Duster.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.