Το Maextro S800 της Huawei είναι ένα ηλεκτρικό σεντάν που έχει ενθουσιάσει ολόκληρο τον κινεζικό κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας ακόμη και πριν από την επίσημη κυκλοφορία του.
Αναπτύχθηκε ως κοινοπραξία μεταξύ του τεχνολογικού κολοσσού Huawei και της αυτοκινητοβιομηχανίας JAC και είναι η πρώτη προσφορά από την premium μάρκα Maextro.
Με μήκος 5.480 χλστ., το S800 ξεπερνά τους περισσότερους ανταγωνιστές του, διεκδικώντας τον τίτλο του μεγαλύτερου ηλεκτρικού sedan στην Κίνα.
Το S800 θα κυκλοφορήσει και σε εκδόσεις μπαταρίας και EREV. Το BEV διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, που αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 852 ίππων. Η έκδοση EREV, εξοπλισμένη με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων ως επέκταση της αυτονομίας και τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδει εκπληκτική ισχύ 1.006 ίππων.
Η έκδοση EREV χρησιμοποιεί έναν βενζινοκινητήρα αποκλειστικά ως γεννήτρια, τροφοδοτώντας τους ηλεκτροκινητήρες και εξαλείφοντας την ανάγκη για συχνές στάσεις φόρτισης. Αυτή η ρύθμιση παρέχει μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία έως και 371 χλμ. βάσει του προτύπου CLTC, μαζί με την ευελιξία της βενζίνης για μεγαλύτερες διαδρομές.
Η Huawei ενισχύει επίσης την τεχνολογική της δύναμη με τις αυτόνομες δυνατότητες του S800. Ένα πρόσφατο βίντεο που κυκλοφόρησε από την εταιρεία δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να εντοπίζει έναν φορτιστή EV, να σταθμεύει μόνο του και να ξεκινά τη διαδικασία φόρτισης χρησιμοποιώντας έναν ρομποτικό βραχίονα, χωρίς καθόλου ανθρώπινη παρέμβαση.
Η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας παραμένει άγνωστη προς το παρόν, αλλά το CarNewsChina αναμένει μια κυκλοφορία για το δεύτερο τρίμηνο. Η τιμή αναμένεται να πέσει μεταξύ 1 και 1,5 εκατομμυρίου RMB ( 122.600 € έως 184.700 € ), τοποθετώντας το σε άμεσο ανταγωνισμό με πολυτελή ηλεκτρικά όπως το Nio ET9.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.