Electric Cars

Xiaomi SU7: Νέες φωτογραφίες δείχνουν καθαρά το σχεδιασμό

Φωτογραφίες που διέρρευσαν πρόσφατα δείχνουν το Xiaomi SU7 με γαλάζιο εξωτερικό και μια περίεργη κάμερα στην κολόνα Β, πιθανώς για αναγνώριση προσώπου.

Το κομψό sedan διαθέτει μπαταρία 101 kWh για αυτονομία 800 km CLTC και σύστημα μετάδοσης κίνησης διπλού κινητήρα 495 kW στην κορυφαία του επένδυση. Η Xiaomi αναπτύσσει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα εδώ και τρία χρόνια και στοχεύει να το έχει στους δρόμους το πρώτο εξάμηνο του 2024.

«Μπήκα στην κατασκευή αυτοκινήτων για να κερδίσω», δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη ο Lei Jun, Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, τονίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας με περισσότερους από 3.400 μηχανικούς και μια τεράστια επένδυση 10 δισεκατομμυρίων γιουάν (1,4 δισεκατομμύρια δολάρια) στην Ε&Α.

Το SU7, που τοποθετείται ως πιο προσιτός αντίπαλος των Porsche Taycan και Tesla Model S, είναι λίγο μακρύτερο από το Taycan, με διαστάσεις 4.997 mm/1.963 mm/}}1.455 mm}} (L/W/H), με 3.000 mm μεταξόνιο. Θα προσφέρει δύο επιλογές μετάδοσης κίνησης, RWD με κινητήρα 220 kW και AWD με ισχυρή ισχύ 495 kW.

Θα υπάρχουν επίσης δύο μπαταρίες για να διαλέξετε. Μία 73,6 kWh LFP από την BYD ή ένα τριαδικό πακέτο NMC 101 kWh από την CATL. Η πρώτη παρέχει μια αξιοπρεπή αυτονομία 668 χλμ CLTC, ενώ η δεύτερη την ωθεί στα εντυπωσιακά 800 χλμ. Αυτές οι προδιαγραφές αποκαλύφθηκαν από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής (MIIT) κατά τη διαδικασία έγκρισης αγοράς της Xiaomi.

Το SU7 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BAIC Off-road Vehicle Co. στο Πεκίνο και ήδη υποβάλλεται σε δοκιμαστική παραγωγή με δοκιμαστικά οχήματα να βγαίνουν στο δρόμο.

Δεν έχει ανακοινωθεί επίσημη τιμή, αλλά η CarNewsChina εικάζει ότι το SU7 θα ξεκινά από μόλις 190.000 RMB (24.830 €), μια τιμή που μοιάζει πολύ χαμηλή για να είναι αληθινή. Η κορυφαία επένδυση μπορεί να φτάνει σε τιμή κάτω από 300.000 RMB (39.100 €), η οποία εξακολουθεί να είναι η φθηνότερη που για μια μπαταρία αυτού του μεγέθους, σε συνδυασμό με τόσο ικανή εγκατάσταση διπλού κινητήρα.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.