Η Xiaomi EV συνεχίζει την ανοδική της πορεία στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, καταγράφοντας τον Οκτώβριο νέο ιστορικό ρεκόρ με 48.654 παραδόσεις σε έναν μόνο μήνα.
Πρόκειται για τη δεύτερη συνεχόμενη φορά που η εταιρεία ξεπερνά το ορόσημο των 40.000 οχημάτων, επιβεβαιώνοντας την ισχυρή της δυναμική και φέρνοντάς την μια «ανάσα» από τον στόχο των 50.000.
Ο βασικός μοχλός αυτής της εντυπωσιακής επίδοσης είναι το YU7, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Xiaomi, το οποίο έχει ήδη καθιερωθεί ως η ναυαρχίδα της φίρμας και άμεσος ανταγωνιστής του Tesla Model Y. Τον Οκτώβριο, οι παραδόσεις του YU7 ανήλθαν στις 33.662 μονάδες, ποσοστό που αντιστοιχεί σε περίπου 69% του συνολικού όγκου της εταιρείας.
Η επιτυχία αυτή προέκυψε από μια ξεκάθαρη στρατηγική επιλογή: η Xiaomi μετέφερε σημαντικό μέρος της παραγωγικής της δυναμικότητας στην κατασκευή του YU7, ανταποκρινόμενη στην αυξημένη ζήτηση. Σε σχέση με τον Σεπτέμβριο, οι παραδόσεις του SUV αυξήθηκαν κατά πάνω από 50%, σημειώνοντας εντυπωσιακή πρόοδο μέσα σε έναν μόνο μήνα. Από το λανσάρισμά του στις 26 Ιουνίου, το YU7 έχει ήδη φτάσει τις 80.855 συνολικές παραδόσεις.
Η εστίαση στο SUV είχε, ωστόσο, κόστος για τη σειρά sedan SU7 και SU7 Ultra, οι οποίες κατέγραψαν πτώση 23,4% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα — στις 14.992 μονάδες. Η μείωση αυτή αποδίδεται αποκλειστικά σε περιορισμούς παραγωγικής ικανότητας και όχι σε μείωση ενδιαφέροντος από τους αγοραστές.
Στην πραγματικότητα, η ζήτηση για τα ηλεκτρικά της Xiaomi παραμένει εκρηκτική. Οι αναμονές για παραδόσεις έχουν αυξηθεί σημαντικά — έως και 26 εβδομάδες για το sedan SU7 και έως 38 εβδομάδες για το YU7. Το SU7, που έκανε πρεμιέρα τον Απρίλιο του 2024, έχει ήδη φτάσει τις 234.521 πωλήσεις έως το τέλος Οκτωβρίου.
Συνολικά, από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2025, η Xiaomi EV έχει παραδώσει 315.376 ηλεκτρικά οχήματα, πλησιάζοντας με ταχύ ρυθμό τον ετήσιο στόχο των 350.000. Με βάση την τρέχουσα δυναμική, εκτιμάται ότι η εταιρεία θα ξεπεράσει τον στόχο ήδη μέσα στον Νοέμβριο.
Η Xiaomi, η οποία εισήλθε στον χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μόλις πριν από δύο χρόνια, φαίνεται να μετατρέπεται σε έναν από τους πιο σοβαρούς παίκτες της παγκόσμιας αγοράς, αποδεικνύοντας ότι η επιτυχία της στον χώρο της τεχνολογίας μπορεί να επαναληφθεί και στους τροχούς.