Self-Driving

Η Waymo θα προσφέρει σύντομα κούρσες χωρίς οδηγό στο κοινό στο Σαν Φρανσίσκο

H Waymo πλησιάζει όλο και περισσότερο στη μέρα που θα χρεώνει τους επιβάτες για κούρσες χωρίς οδηγό στο Σαν Φρανσίσκο.

Η Επιτροπή Δημοσίων Υπηρεσιών της Καλιφόρνια (CPUC) χορήγησε στην εταιρεία άδεια Driverless Pilot, η οποία της δίνει το δικαίωμα να παραλαμβάνει επιβάτες σε δοκιμαστικό όχημα χωρίς οδηγό πίσω από το τιμόνι. Είναι η δεύτερη εταιρεία που συμμετέχει στο πρόγραμμα, μετά την Cruise.

Πλέον η Waymo μπορεί να προσφέρει κούρσες χωρίς οδηγό σε όλο το Σαν Φρανσίσκο, τμήματα της πόλης Daly, καθώς και σε τμήματα του Los Altos, Los Altos Hills, Mountain View, Palo Alto και Sunnyvale. Τα οχήματά της επιτρέπεται να κινούνται με ταχύτητα έως και 65 μίλια την ώρα 24/7 αλλά ακόμα δεν μπορεί να χρεώνει τους επιβάτες.

Παράλληλα, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν βόλτες χωρίς οδηγό στο κοινό στο Phoenix από το 2020, ενώ το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Καλιφόρνια εξουσιοδότησε πρόσφατα τη Waymo να χρεώνει για πλήρως αυτόνομες διαδρομές. Ωστόσο, για να ξεκινήσει να το κάνει, πρέπει να εξασφαλίσει άδεια και από την CPUC. Η υπηρεσία έδωσε στην Cruise άδεια ανάπτυξης για ρομποταξί τον Ιούνιο, σχεδόν ένα χρόνο αφότου της επετράπη να προσφέρει δωρεάν βόλτες στο κοινό.

Το πιθανότερο είναι, όπως και η Cruise, έτσι και η Waymo να μην επιτρέπεται να χειρίζεται τα οχήματά της σε περιόδους έντονης ομίχλης και βροχής όταν λάβει την άδεια ανάπτυξής της. Οι εταιρείες Robotaxi πρέπει να βρουν έναν τρόπο να ξεπεράσουν τα προβλήματα απόδοσης των αυτόνομων οχημάτων σε κακές καιρικές συνθήκες, για να μπορούν να εξυπηρετούν περισσότερα μέρη και περισσότερους ανθρώπους. Η Waymo λαμβάνει μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος και πρόσφατα ανακοίνωσε ότι χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες συστοιχίες αισθητήρων αυτοκινήτου για να δημιουργήσει real-time χάρτες καιρού του Phoenix και του San Francisco. Η εταιρεία που ανήκει στην Alphabet θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που συλλέγει για να βελτιώσει την ικανότητα του Driver AI να χειρίζεται τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και να κατανοεί καλύτερα τα όρια των οχημάτων της.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.