Είναι γνωστό πως η Volkswagen δραστηριοποιείται στον χώρο της αυτόνομης οδήγησης. Το τελευταίο διάστημα μάλιστα, ο Γερμανός κολοσσός έχει γνωστοποιήσει τις προθέσεις του να ξοδέψει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια στα ερευνητικά προγράμματα του δικού του τμήματος R&D με σκοπό την ανάπτυξη ολοκληρωμένων αυτόνομων συστημάτων.
Ταυτόχρονα όμως, η (κατά πολλούς αναλυτές) πολυτιμότερη εταιρεία της σύγχρονης ιστορίας, η Apple, ασχολείται και εκείνη ενεργά με την αυτόνομη οδήγηση. Παρ’ όλ’ αυτά, η εταιρεία από το Cupertino είπε αντίο σε έναν από τους δημοφιλέστερους μηχανικούς του χώρου, τον οποίο και απασχολούσε τα τελευταία δύο χρόνια. Ο λόγος για τον Alexander Hitzinger, έναν Γερμανό μηχανικό αυτοκινήτων με βιογραφικό και προϋπηρεσία που θα ζήλευε ο οποιοσδήποτε. Ο Hitzinger έχει περάσει από υψηλόβαθμες θέσεις στην Porsche και την ομάδα Formula 1 της Red Bull. Πλέον όμως, ο πολύπειρος τεχνικός ανήκει στο δυναμικό της Volkswagen.
Με την προσθήκη αυτή, η εταιρεία ελπίζει να ωθήσει ακόμα περισσότερο την πρόοδο που σημειώνεται στον τομέα της ανάπτυξης αυτόνομων οχημάτων. Ο Hitzinger αποτελεί την πλέον κατάλληλη επιλογή για την θέση του διευθύνοντα σε τέτοια τμήματα, ιδιαίτερα αν συλλογιστεί κανείς πως τα projects που συντόνιζε στις Porsche και Apple ήταν επίσης πρωτότυπα. Η VW κατάφερε να πείσει τον… συμπατριώτη της να εγκαταλείψει την εταιρεία του Tim Cook και να συνεργαστεί για ακόμα μια φορά με κατασκευαστή της χώρας του.
Υποθέτουμε πως ο χρόνος θα δείξει το έργο του Hitzinger στην Volkswagen. Ενδεχομένως να έχουμε νέες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα αυτόνομης οδήγησης της μέσα στους επόμενους μήνες. Το σίγουρο είναι πως η VW θέλει να φτάσει τους ανταγωνιστές της και γι’αυτό επιστρατεύει τους καλύτερους του χώρου…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.