Close

VW I.D. R Pikes Peak: Το ηλεκτρικό πρωτότυπο της VW που πάει για ρεκόρ στη θρυλική ανάβαση

VW I.D. R Pikes Peak

To VW I.D. R Pikes Peak είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο με το οποίο η VW θα διεκδικήσει τη νίκη και το ρεκόρ στη φημισμένη ανάβαση του Pikes Peak που θα διεξαχθεί στις 24 Ιουνίου.

H Volkswagen επιστρέφει μετά από τρεις δεκαετίες στην ανάβαση του Pikes Peak, αυτή τη φορά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο και στόχο όχι απλά να κατακτήσει την κορυφή αλλά και να πετύχει νέο ρεκόρ διαδρομής για ηλεκτρικό όχημα.

Τα πλάνα της για επιστροφή στη θρυλική ανάβαση είχαν γίνει γνωστά εδώ και καιρό. Τώρα, όμως, ήρθε η ώρα για την επίσημη αποκάλυψη του οχήματος με το οποίο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα επιδιώξει να γράψει με χρυσά γράμματα το όνομά της στην ιστορία του αγώνα.

Faraday Future FF 91: Ρεκόρ στο Pikes Peak

Πρόκειται για το αν μη τι άλλο εντυπωσιακό I.D. R Pikes Peak που προέκυψε από τη συνεργασία της Volkswagen R με την Volkswagen Motorsport και αποτελεί τον πρεσβευτή της “ηλεκτρικής” οικογένειας I.D. – της υπό-μπράντας της VW.

Σύμφωνα με το στρατηγικό πλάνο που έχει καταρτίσει η Volkswagen, μέχρι το 2025 η προϊοντική γκάμα θα περιλαμβάνει 20 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Η παραγωγή του πρώτου μοντέλου της οικογένειας I.D. είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στα τέλη του 2019 στο Zwickau.

Λεπτομέρειες σχετικά με τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος δεν έχουν γίνει γνωστές. Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως πρόκειται για πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικό με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

VW I.D. R Pikes Peak

“Θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην ηλεκτροκίνηση με την Volkswagen και την οικογένεια I.D.”, ανέφερε ο Dr. Frank Welsch, μέλος του ΔΣ της Volkswagen και υπεύθυνος για τον τομέα της ανάπτυξης. “Η συμμετοχή στην πιο διάσημη ανάβαση του κόσμου με το I.D. R Pikes Peak δεν έχει μόνο συμβολικό χαρακτήρα, αλλά αποτελεί επίσης και ένα πολύτιμο τεστ για την εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων”, πρόσθεσε.

“To I.D. R Pikes Peak αντιπροσωπεύει μια εξαιρετικά συναρπαστική πρόκληση για εμάς, να δείξουμε τι μπορούμε να πετύχουμε με έναν ηλεκτρικό κινητήρα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Όλη η ομάδα πίσω από τον οδηγό μας Romain Dumas είναι ενθουσιασμένη και έτοιμη να πετύχει νέο ρεκόρ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα”, υποστήριξε ο αγωνιστικός διευθυντής της Volkswagen, Sven Smeets.

H τελευταία συμμετοχή της Volkswagen στο Pikes Peak ήταν το 1987 όταν έφτασε πολύ κοντά στη νίκη με ένα Golf διπλού κινητήρα και απόδοσης 652 hp.

Tο ρεκόρ στο Pikes Peak για ηλεκτρικό πρωτότυπο ανήκει στον Νεοζηλανδό, Rhys Millen, ο οποίος στην ανάβαση του 2016 σημείωσε χρόνο 8:57.118 οδηγώντας το ηλεκτρικό μονοθέσιο e0 PP100 που κατασκεύασε η εταιρεία από τη Λετονία, Drive eO έχοντας την υποστήριξη της Hyundai Project IONIQ. Το συγκεκριμένο όχημα χρησιμοποιούσε επτά ηλεκτροκινητήρες YASA-400 και απέδιδε συνολικά 1.190 kW (1.595 hp) και 2.520 Nm ροπής!

Pikes Peak: The Race to the Clouds

Η Διεθνής Ανάβαση Pikes Peak που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Colorado των ΗΠΑ είναι μία ετήσια ανάβαση αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών στην κορυφή του Pikes Peak ύψους 4.300 m στο Colorado με τους συμμετέχοντες να καλύπτουν μία υψομετρική διαφορά σχεδόν 1.500 m. Η ανάβαση, μήκους 19,9 χιλιομέτρων αποτελείται από 156 στροφές.

Χρονολογείται από το 1916 πράγμα που σημαίνει ότι είναι ο δεύτερος παλαιότερος αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού στις ΗΠΑ μετά το Indianapolis 500.

Είναι γνωστός και σαν “Αγώνας προς τα Σύννεφα” (The Race to the Clouds), με την ατμοσφαιρική πίεση, τη θερμοκρασία, τις καιρικές και λοιπές συνθήκες να αλλάζουν σημαντικά από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό.

Αυτό απαιτεί βέλτιστες ρυθμίσεις ώστε τα οχήματα να αποδίδουν τα μέγιστα, σε όλη τη διάρκεια της ανάβασης.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top