Connected Cars

Volvo Polestar 1: GT Coupe υβριδικό plug-in με αυτονομία 150 χιλιομέτρων

Το Volvo Polestar 1 παρουσίασε η εταιρεία, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα το όραμά της για τα υπόλοιπα οχήματα της Polestar και την ηλεκτροκίνηση.

Να σημειωθεί ότι η Polestar είναι υπεύθυνη για τα σπορ οχήματα της Volvo και πρόσφατα ανακοίνωσε την ανεξαρτητοποίησή της.

Ξεκινώντας από το Polestar 1, πρόκειται για ένα δίπορτο τετραθέσιο GT Coupe, το οποίο είναι υβριδικό plug-in και το οποίο προσφέρει αυτονομία 150 χιλιομέτρων, που σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για την υψηλότερη αυτονομία που έχει ένα υβριδικό σε πλήρως ηλεκτρική κατάσταση
.
Το Polestar 1 έρχεται με ισχύ 600 ίππων, κάτι που το κατατάσσει στην κατηγορία των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.

Παρόλα αυτά, η εταιρεία με την ανακοίνωσή της φαίνεται να επισκιάζει το νέο της όχημα, αναφέροντας ότι όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της Polestar θα είναι πλήρως ηλεκτρικά, υλοποιώντας το όραμα της εταιρείας για ηλεκτροκίνηση.

Η ανακοίνωση από μόνη της είναι σαν να αναφέρει ότι το Polestar 1 δεν εκφράζει το όραμα της εταιρείας. Από την άλλη, το γεγονός ότι θα παραχθούν παράγει μόνο 500 Polestar 1 ετησίως ίσως να είναι επίσης ενδεικτικό.

Το όχημα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και είναι εφοδιασμένο με διπλό ηλεκτρικό οπίσθιο άξονα.

Το Polestar 1 θα είναι διαθέσιμο μόνο μέσω συνδρομής δύο ή τριών ετών με μηνιαίες πληρωμές. Αυτό εξασφαλίζει ότι στην ουσία ο οδηγός θα μπορεί να απολαύσει τις επιδόσεις του νέου οχήματος με όχι ιδιαίτερα μεγάλο κόστος.

Το Polestar 1 θα κατασκευαστεί στο Κέντρο Παραγωγής Polestar στην Chengdu της Κίνας. Το εργοστάσιο αναμένεται να είναι έτοιμο μέχρι τα μέσα του 2018.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία έδωσε λεπτομέρειες και για το Polestar 2, το οποίο θα ξεκινήσει την παραγωγή το 2019 και θα αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό όχημα με μπαταρίες του ομίλου.

Θα αποτελεί ένα όχημα της μεσαίας κατηγορίας και θα αποτελεί ανταγωνιστή του Tesla Model 3. To Polestar 2 θα ακολουθήσει το Polestar 3, το οποίο θα είναι ένα μεγαλύτερο όχημα τύπου SUV.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.