Close

Volt EV Drone: Ιπτάμενος φορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Volt EV drone

Το drone της Volt δεν μπορεί να φορτίσει πλήρως ένα όχημα, αλλά μπορεί να του προσφέρει αυτονομία που κυμαίνεται από 16 έως 32 km.

Λίγους μήνες πριν είχαμε δει την πατέντα που κατοχύρωσε η Amazon σχετικά με ένα drone που θα μπορεί να προσγειώνεται στο ηλεκτρικό όχημα και να το φορτίζει εν κινήσει.

Τώρα, η Volt έρχεται να παρουσιάσει τη δική της εκδοχή η οποία μπορεί να σε βοηθήσει τις δύσκολες στιγμές όταν η μπαταρία του οχήματος “στερεύει” επικίνδυνα.

Volt EV drone

Το drone της Volt δεν μπορεί να φορτίσει πλήρως ένα όχημα, αλλά μπορεί να βγάλει τους οδηγούς από τη δύσκολη θέση καθώς έχει τη δυνατότητα να προσφέρει 3 kWh. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να εξασφαλίσει από 16 έως 32 km επιπλέον αυτονομίας ανάλογα με το όχημα, τον καιρό, την επιφάνεια που κινείται το όχημα αλλά και το στυλ οδήγησης.

Το όλο σύστημα λειτουργεί μέσω μιας εφαρμογής απ’ όπου ο οδηγός μπορεί να καλέσει ένα drone της Volt, πληρώνοντας μέσω κάρτας. Εν συνεχεία περιμένει μέχρι το drone να φτάσει στο σημείο που βρίσκεται το όχημα και να ξεκινήσει η φόρτιση.

Volt EV drone

Σε αντίθεση με το drone της Amazon, το αντίστοιχο της Volt δεν υποστηρίζει φόρτιση εν κινήσει. Προσγειώνεται στο σημείο που βρίσκεται ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο και χρησιμοποιείται ως ένας κανονικός φορτιστής.

Τo drone της Volt φέρει κάμερες εμπρός και πίσω ώστε να αποφεύγει τα εμπόδια εν ώρα πτήσης, καθώς επίσης και αεραγωγό για να αποβάλει τη θερμοκρασία από το σώμα.

Ο φορτιστής βρίσκεται στο εσωτερικό του σώματος του drone. Όταν προσγειωθεί στο σημείο που βρίσκεται το όχημα, το κάλυμμα του σώματος ανοίγει και ο φορτιστής αποκαλύπτεται.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top