Close

Η Volkswagen θέλει να σταματήσει την Tesla

Παρά το σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές ρύπων, η Volkswagen κατάφερε το 2016 να υπερκεράσει την Toyota και να σκαρφαλώσει στην κορυφή των παγκόσμιων πωλήσεων.

Μπορεί τα απόνερα του “dieselgate” να μην έχουν καταλαγιάσει ακόμα, ωστόσο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κοιτάζει μπροστά και έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή τη νέα της στρατηγική στην οποία πρωταγωνιστεί η ηλεκτροκίνηση.

Επενδύοντας πακτωλούς χρημάτων στην κατασκευή εργοστασίων μπαταριών και την εξέλιξη νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, η Volkswagen θέτει πολύ υψηλά τον πήχη καθώς θέλει να ηγηθεί αυτής της νέας κατηγορίας.

Βλέπουμε τη Volkswagen ως την εταιρεία που μπορεί να σταματήσει την Tesla, γιατί έχουμε δυνατότητες που η Tesla δεν διαθέτει σήμερα”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας της VW, Herbert Diess.

Η Tesla αποτελεί το σημείο αναφοράς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και με την έναρξη παραγωγής του πιο προσιτού Model 3, αναμένεται να ισχυροποιήσει τη θέση της.

Τα πολυτιμότερα brand-names της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας

Ωστόσο, αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να ανταγωνιστεί Κολοσσούς όπως η Volkswagen, η Toyota, η Daimler με σαφώς μεγαλύτερες παραγωγικές δυνατότητες.

Μέσα σε δύο ημέρες η Volkswagen μπορεί να κατασκευάσει τόσα αυτοκίνητα όσα πούλησε το 2016 η Tesla.

Αυτό είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα της εταιρείας του Elon Musk: να αυξήσει τις παραγωγικές της δυνατότητες. Στόχος για το 2018 είναι η παραγωγή να φτάσει τις 500.000 αυτοκίνητα, ενώ μέχρι το 2020 θέλει να φτάσει τις 1.000.000 πωλήσεις το χρόνο.

Η Volkswagen από την άλλη, που μέσω της υπο-μπράντας I.D θα παρουσιάσει από το 2020 έως και το 2023 πέντε νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, θέλει μέχρι το 2025 να φτάσει τις 1.000.000 πωλήσεις ηλεκτρικών.

Στροφή στην Κίνα

Η πλειονότητα των μεγάλων εταιρειών στρέφεται κυρίως στην αγορά της Κίνας που αποτελεί άλλωστε και σημείο αναφοράς σε παγκόσμιο επίπεδο. Εκεί, άλλωστε πολλές από αυτές επιλέγουν να ανοίξουν νέες μονάδες παραγωγής και κατασκευής μπαταριών.

Το 2016 οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Κίνα έφτασαν τις 265.000 μονάδες, καθιστώντας τη χώρα ως τη μεγαλύτερη αγορά (και) για ηλεκτρικά οχήματα, τη στιγμή που στην Ευρώπη ήταν μόλις 110.000.

Σε παγκόσμια κλίμακα, οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετά βίας φτάνουν το 1% των συνολικών πωλήσεων.

Οι ειδικοί, ωστόσο, κάνουν λόγο για μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά και προβλέπουν ότι μέχρι το 2030 τα 8 στα 10 αυτοκίνητα που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά…

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

2 Comments

  1. Άλλο να βγάζεις σχεδιαστικά concepts αυτοκινήτων με ορίζοντα κατασκευής το 2020 για να “πρασινίσεις” την εικόνα της εταιρίας και άλλο να προωθείς πραγματικά την ηλεκτροκίνηση, εγκαταλείποντας παλαιότερα επιχειρηματικά μοντέλα. https://uploads.disquscdn.com/images/d653036d5d4d4f5762db7b769c1e261c3b9886db28eef491bbcc84d79596d811.jpg

  2. Πάντως οι Γερμανοί πολύ επιθετικοί είναι προς την Tesla… Οι περισσότερες δηλώσεις που κάνουν σε αυτήν αναφέρονται. Δείγμα του ότι όχι μόνο σέβονται, αλλά φοβούνται προφανώς. Τους έχει κάνει να βλέπουν εφιάλτες ο Elon…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

2 Comments
scroll to top